Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 noen som kun tar shaken, og ikke te og aloe juice??
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 jeg gjorde det de to første ukene jeg begynte, men kjøpte teen og jusen etterpå og merket stor forskjell på energien. Den ble mye bedre og det ble magen min også. Gikk fra å gå på do 2 ganger i uka til minst 1 gang om dagen:)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Bare et lite spm: Hva koster en mnd med frokostkonseptet?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 ca 850,- tror jeg, hvis jeg ikke husker feil!!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Oj, hehe. Litt mer enn hva jeg har råd til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå