tullemor27 Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 er i uke 39 nå, og syns magen er "rar".. vært litt lite liv det siste døgnet, og magen er hard og ubehagelig.. litt vond. Venter på at jordmor skal ringe meg ang time hos henne i dag.. gruer litt... huff.. tenk om det er noe galt.... dette er mitt 3 svangerskap.. noen der ute som har opplevd no lignende??
tullemor27 Skrevet 14. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2009 Da skal jeg på sykehuset kl 11.. til registrering og mulig ul..
Bella_mamma til Benita Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 håper alt går bra.godt å få sjekket seg.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Du er sikkert på vei til kontroll nå, men sånn hadde jeg sist sv på slutten å. Det var rett og slett bare fødselen som nermet seg. hdde slik i 2 dager før vannet gikk:)
tullemor27 Skrevet 14. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2009 Da har jeg vært på sjekk. og alt var bra! tok ultralyd også.. og alt var som det skulle, og legen mente at babyen veide rundt 3900g. Så det blir nok en stor onge nå også
Annabeth Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Godt å høre!! Man kan jo bli så utrolig redd for at alt ikke står bra til og det ikke noe verre enn det.. Jeg er selv i uke 39, har termin på mandag og bekymrer meg stadig vekk, merker at bebisen sover lenger av gangen nå, selv om jeg ennå kjenner masse liv....Nå har jeg bare lyst å få truffet vedkommende snart..!!!!!! Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå