Gjest Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Jeg hadde en god del drømmer før ultralyd som var veldig like, det kom en perso bort til meg (alltid ulike personer) og sa at babyen i magen min er jente. Jeg var jo på det tidspunktet overbevist om gutt, så ble bare irritert på drømmene, men joda UL viste jente det, med termin 9. august. Nå har jeg født alle tre barna mine helt nær termin (på termin, 3 dager før og 2 dager over), og i familien er det mer tradisjon å føde litt over enn før. I natt drømte jeg en drøm som var veldig lik de jeg hadde om jente, men at denne gangen var det datoer det handlet om. Personen fortalte meg at jenten min ville komme 29. juli, muligens 30 eller 31, det var litt uklart her, men 29. juli var framtrendene. Dette er jo nesten 2 uker før termin, så virker veldig usannsynlig for meg, men må innrømme at jeg ble skikkelig nysgjerrig nå på om det kommer til å stemme,hehe... Noen som har lignende erfaringer og har opplevd om det stemte eller ei?
Djoolia 07+08+12 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Jeg drømte veldig mye og ofte om at jeg kom til å føde den 15 juni med nr 2. Uansett hva jeg drømt,så hadde jeg liksom fått ungen den 15. Alt sa meg liksom at jeg kom til å føde den 15,og det var jeg veldig overbevisst om.Ul termin var ikke før 22 juni. Fikk den 14 juni da. Med en gang jeg fant ut at jeg var gravid visste jeg at dette var en gutt. Aner ikke hvorfor. Når vi var på ul spurte jordmora om vi ville vite hva det var,så da sa jeg at jeg vet at det er en gutt. Og jammen stemte det ikke.
Gjest Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Magefølelsen på kjønnet stemte med begge. Angående fødsel, så jinxet jeg meg selv da jeg ventet andre. Jeg hadde termin 21 november, men var gått over med en ukes tid. Barnehagen skulle holde luciamarked den 10. desember og styrer lurte på om vi skulle komme. Jeg sa at vi mest sannsynlig kom, men tenk om jeg fødte den dagen? Hun lo og svarte at hun håpet jeg hadde født før det. Hm, hvem våknet av rier 05.55 lørdag den 10. desember? Jo, meg. Kunne ikke markedet bare vært en uke før, så hadde jeg sikkert født da i stedet! :-P
Gjest Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Hehe... ja sånn kan det gå ;-) Er jo bare typisk det! Å bomme med en dag på følelse av dag var jo ikke mye da, er veldig spent på å se nå vesla kommer nå. Har ikke hatt noen følelse av dag med de andre, og har jo ikke det nå heller egentlig, var en drøm dette.
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 håper ikke det.. da får jeg trillinger på overtid i desember.. hehe..
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Har du gløymt å legge inn leveringsdato??? Når eg blei gravid med nr 1 så fortalte me det tidlig fordi me hadde mista ein gong (litt over eit år før) og alle viste at me prøva. Eg sa til pappa at det blei i mars april ein gong, pappan min har bursdag 12.mars så han svara meg bare, det blir 12.mars da. Mens terminen min var 3.mars og ulterminen 18.mars. Eg var så sikker på at ulterminen var feil så eg sa at denna ungen blir født 12.mars, kan ikkje bli nokon anna dag enn det!! Og gutten kom 12.mars, mannen min sa at det var ein gutt. Når eg blei gravid med nr 2 så blei eg gravid ganske fort i forhold til med nr 1. Regna meg til mens termin 5.juni, fikk ultermin 9.juni. Før ul så hadde eg oppdaga at me kunne komma til å treffe 6.juni 2006,06.06.06...... Så eg sa at ungen kjem 6.juni, ferdig med det. Eg var også sikker på at det var ei jente. Og som eg sa så kom jenta 6.juni 2006 Det som er litt artig her er at min oldefar var født 6.juni 1907. Så nr 1 er født på bestefar sin bursdag og nr 2 er født på tippoldefar sin bursdag. Alle lo når eg sa at nr 2 kjem 06.06.06 for det kunne eg da ikkje vita!! Bare vent og sjå sa eg Eg har lyst på nr 3 men mannen min har ikkje lyst på fleire så me får sjå, MEN kjem nr 3 så blir det 8.mai ein gong for da hadde mi bestemor bursdag og eg manglar jo olde-generasjonen på ungane mine Er det flaks at eg har sagt datoen på når ungane mine skal bli født eller er det mors instinktet?? Ingen av dei har vore planglagt slik at dei skulle treffe dessa datoaen, bruka jo 2,5år på nr 1 og kun 7uker på nr 2 så det er tilfeldig. Men når eg først har blitt gravid så har eg sagt datoen dei kjem!! Bare vist det liksom.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå