Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilbake i hverdagen - men for min del kunne påsken godt ha vært litt lengre. Ikke noe å gjøre med - i dag er det skole og barnehage, og nattevakt på meg.

Oppdaget at mer eller mindre alt vintertøy er utslitt eller for lite, og det samme gjelder for vårens regntøy og støvler. Må nok ut på en liten shoppingrunde, tenker jeg!

Hastalavista, folkens! c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Good morning på deg og:-)

Ja, plutselig har de vokst ut av alt. Merkelig hvor fort det kommer. Her har vi stadig rydding av klær som har blitt for små. Tror frøkna her vokser dobbelt så fort som alle andre noen ganger. Nå er det plutselig 27 i sko og støvler!!! Hjelp liksom:-)

Ellers har påsken vært deilig, med fullt hus og stormende jubel hver eneste dag. Så nå er det godt å kjenne stillheten senke seg litt.

Og å våkne med pollenallergien som en hette rundt hodet og mensen på en helt vanlig tirsdag.....tja, trenger jeg si mer?

Ha en fin dag på shopping og jobb:-) Jeg skal på gen.forsamling i kveld:-)

Skrevet

Ja det er godt med hverdager:-)

Jeg må også på en shoppingrunde, støvlene har blitt for små, eller i hvertfall for å ha ullsokker i.

Og i dag var det kaldt, så da slapp jeg unna med cherroxer:-)

He en fin nattevakt.

Skrevet

God kveld! Her har hverdagen startet med fullt kjør. Ørekontroll på trassebøllen, shopping av mer stæsj til oppussing - ble selvsagt short med både det ene og det andre:=/ I morgen er det jobb og det skal nesten bli litt godt;=D

Kos deg med nattevakta di:=)

Skrevet

Mornings sjæl! Eller god aften heter det kanskje?

Her har hverdagen kommet for å bli, i hvert fall i to uker. Da er det et par fridager igjen og konfirmasjonsferiring på Sørlandet. Heldigvis er det enkelt å gå opp den guttegærne småjenta her i huset, så den første hverdagsmorgenen gikk som en lek. Verre med meg, he he...

Skrevet

Flere som må på shoppingrunde i helgen. Tror hele 2 av 3 har fått mors flaggstangfrø.

Jentene og jeg skal ha jentehelg mens pappaen er på guttetur, så da tror jeg rett og slett vi må ha et lite shoppinkurs til de små. Aldri for tidlig å lære en bevisst holdning til hva man har på seg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...