Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Slutta på p-pillen forrige måned, og har da altså bare hatt en menstruasjon siden jeg sluttet. Ifølge beregninger skal jeg ha EL i dag. Hadde sex i forgårs og i går. Har merka de siste to dagene litt vondt i siden, så da er det vel EL-smerter. Jeg kan ha blitt gravid eller?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 teoretisk sett ja.. men det finner du jo ikke ut før om 2 uker uansett. Så slutt og tenk på det, ellers kommer du til å bli gal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå