Gå til innhold

Hvor er det billigst og fremkalle bilder?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i elkjøp, 59øre pr bilde - og de er litt mindre enn "vanlige bilder". Jeg bruker å lime inn bildene i album og da går det flere bilder per side enn når jeg bruker de "store" bildene. Plass er viktig for meg som har fremkalt 700(!) bilder siden Magnus ble født i november. Ellers så har jeg brukt elitefoto og snapfish også - og er fornøyd med de også. Det som lønner seg er å lage profil på litt flere steder så du får nyhetsbrev - de fleste har jo tilbud stadig vekk. Nå har f.eks snapfish tilbud på 0,59 per bilde for fremkalling av over 100 bilder :)

Skrevet

Vi har prøvd litt forskjellige steder. Best bildekvalitet har vi fått fra Elkjøp og Japanfoto. (De bruker samme fremkallingsleverandør). Vi var IKKE fornøyd med bildene fra Extrafilm og Fotolabo. Blasse, dårlige bilder.

Prismessig er vel elkjøp billigst om du tar de minste bildene. Vanlig størrelse koster vel ca 99 øre på både elkjøp og japanfoto og det er vel blant de billigste, tror jeg.

Skrevet

Det var kanskje ikke så dumt, å bestille di litt mindre. for di er jo til albumet til guttungen.. Hmm :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...