Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Vi leser uttallige innlegg om håpløse besteforeldre/svigerforeldre for ikke snakke om farmor!! Hvordan ønsker vi at de skal være????
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Ikke få barn etter deg... (men det er det mine syke foreldre som gjør) har alltid hatt helt ok forhold til svigerforeldre generelt og jeg tenker mer på hva jeg kan bidra med, i stedet for å tenke på hvordan de rundt meg skal forandre seg.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Hehe, dattern min var på sykehuset med veer og 1 cm åpning i natt, så jeg blir mormor ganske så snart. Og jeg skal definitivt ikke få barn etter henne! I tillegg så har jeg to barn i tillegg til henne, og samboern har to, så vi har mange nok... Er her inne for å "lese meg opp" litt, siden mye har forandra seg, og jeg har glemt mye, siden mine var små... Gleder meg stort, og tror nok vi skal bli enig om hvordan ting skal gjøres i forbindelse med barnevaktsitting, ved besøk, og sånt. Nå bor hun et par timer unna meg, så jeg kommer ikke til å plage henne md besøk så alt for ofte...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Respekt og normal folkeskikk er vel nøkkelord. Å forstå at selv om de er kjempeglad i barnebarnet, så er de besteforeldre og ikke foreldre. Synes også de skal ha privilegier i forhold til å skjemme bort barna litt da:-) Jeg har en svigermor som ikke er verdens enkleste menneske, men jeg forsøker å ta henne som hun er. Har blitt mer tykkhudet med årene og er voksen nok til å blåse av negative kommentarer. Kjenner henne også litt bedre, så vet at hun er veldig direkte uten å mene noe vondt med det.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Hør på hvordan dattera di velger å oppdra barnet, og spør hvordan de vil ha det, så går det bra! Gratulerer med første barnebarn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå