Gå til innhold

Flere som har termin idag, tirsdag 14 april??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen deres? Føler dere at det snart er noe på gang? Jeg har termin idag, kan ikke fatte og begripe hvor babyen blir av... Drittlei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har! Jeg føler ikke at noe er på gang... Hadde faktisk regnet med å få før termin, fordi førstemann kom en uke før tiden. I tillegg er min mens-termin passert for lenge siden. Men, neida! De kommer vel når de kommer, disse små.

Formen er forsåvidt ok, men jeg er diger og tung da. :)

Skrevet

Jeg hadde også regnet med å få før, tror det er derfor jeg er så lei. Førstemann kom 8 dager før tiden.. Menstermin har jeg imorgen. Ja, de kommer vel når de er klar :) Når skal du på neste kontroll?

Skrevet

Jeg skulle egentlig hatt kontroll i forrige uke, men da var legen på påskeferie. Jordmor kommer ikke på jobb før mandag om en uke. Litt frustrerende. Prøver å ringe fastlegen nå, men får bare opptatt. Tenker det er hektisk nå etter påske.

Du da?

Skrevet

Ja, er sikkert litt hektisk.. Jeg skal til jordmor imorgen tidlig, er veldig spent på hva hun blir å si. Hun sa sist da jeg var der, at hun tvilte for at det ble noe av timen etter påske, hadde nok født til da. Men så feil kan hun ta..

Skrevet

Vi får vel bare ønske hverandre lykke til da, og håpe at det skjer noe snart :)

Skrevet

Ja, håper det :)

Skrevet

Har og termin i dag. Ingen tegn til at ho kommer i dag nei.

Magen er blytung, kjennes ut som jeg har en tikilos sandsekk under magehuden... Lei no... Kom uuuut lille venn:)

Skrevet

Har termin i dag også og skal til jordmor kl 12. Hun var sikker på jeg kom til å føde i påsken men sånn ble det ikke. Jeg er så utrolig lei og kan ikke tro at jeg ikke har født ennå! Tror ikke det blir fødsel på meg i dag heller. Det var så bra med førstemann, da var det en vanlig dag en uke før termin og da jeg skulle legge meg gikk vannet uten forvarsel, hadde ikke merket noen rier eller noenting den dagen og ble veldig overasket over at jeg skulle føde før terminen. Denne gangen går jeg bare og kjenner etter hele tiden om jeg kjenner rier eller fostervann som lekker..uff..

Skrevet

Slik var det da jeg fikk førstemann, ble SÅ overrasket da han kom 8 dager før terminen. Hadde ikke ventet det i det hele tatt, vannet gikk bare helt uten noen tegn på noe. Ble positivt overrasket. Var da veldig innstilt på å gå over tiden da alle sa at jeg måtte bare være tålmodig siden jeg var førstegangs. Og denne gangen har jeg ikke gjort annet enn å vente og analysere hvert tegn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...