Gå til innhold

Noen fra Tromsø her?


Romsjulskos har snart to:)

Anbefalte innlegg

spennende å høre om noen som er fra tromsø her, så kan vi jo møtes på treff om noen måneder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å kor bra.. æ har ei på 6 mnd fra før og har blitt kjent me mange her inne fra tromsø. vi begynte på bim treff, så fortsatte vi å møtes når barna va født. veldig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei anni.. dine blir jo ganske tett dem også da.. æ va hos legen i dag, og ble henvist t ultralyd siden æ ikkje har anelse på kor langt æ e på vei.. blir spennende å c.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

no har æ vært på ul, og e 8 uke på vei. termin e 10.desember:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarer så mange anonym.... man er jo uansett ganske så anonym.... i hvert fall før man har vært på noe treff.

Har også lyst på tidlig UL, men får vel bare vente.

Hadde det sist, men det var bare tilfeldig at eg hadde time hos gyn., fant ut at eg var gravid noen dager før, og så ville han bare se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

kor koselig at vi er så mange fra tromsø som skal ha i desember:)

 

kanskje vi blir et lite gjeng som kan gå på treff om ei stund. tenkte sjøl å vente noen måneder før jeg går på treff. har ei datter som snart fyller 8 mnd, så her kommer d til å bli tett tett.. 14 mnd imellom dem, blir sikkert strevsomt men koselig:)

 

nicket mitt hadde jeg også forrige gang jeg var gravid. og da ble jeg gravid i romjula.. og dermed ble d navnet romjulskos.. he,he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at jeg fikk så tidlig ul va fordi jeg ikkje hadde fått tilbake menstrasjon fra forrige svangerskap. måtte ha en ca termin for å fastsette ordinær ul i uke 19 ca.. dem måtte d for å finne ut overtidsdatoen min, som nå ser ut som d blir på julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...