Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Hei! Skal i gang med fryseforsøk nå straks. Venter mensen i disse dager, så er det 10 dgr med medisiner. Har bestilt babyklister,for nå skal ingenting være uprøvd. (mitt 6.forsøk) Spm. mitt er altså: Når skal jeg starte med klisteret?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Har du spurt de inne på ass.befruktning siden her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå