meg & lillegullgutten Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Har veldig vondt pluss at magen blir hard. Lurer på om dette kan være falske rier, men de skal vel ikke gjøre vondt? Vær så snill å svare noen! Gir det seg ikke innen en time ringer jeg føden.
ml86 er stolt 2barnsmor Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Nå kan jo det godt hende at det er noe på gang hos deg, men jeg har det sånn hele tiden. Hadde det slik i første svangerskap også. Kynnerene mine blir bare vondere og vondere for hver uke som går, og hyppigere! Slitsomt, men ikke stort å gjøre med det... Lykke til!
meg & lillegullgutten Skrevet 14. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2009 Hei! Takk for svar. Har hatt de med et kvarters mellomrom siden klokka 6. Kynnere har jeg ofte sånn at magen blir hard men ikke vonde og ikke regelmessig.
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Jeg begynte med mensmurringslignende smerter sammen med kynnerne i uke 33 denne gangen med nr. 2. Er ifølge jordmor og legen helt normalt og er bare et tegn på at livmoren trener og gjør seg moden til fødsel. Dette har bare blitt værre og vondere nå for hver uke (er 38+1) og jeg har lest om veeeeldig mange her inne som har det på samme måte. Tror ikke du trenger å bekymre deg så sant det ikke kommer flere ganger pr. 10 min og begynner å gjøre SKIKKELIG vondt... Er du usikker og bekymret, så ringer du føden Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå