Gå til innhold

Barn sove på rom det røykes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville der latt deres unge på rundt 4 år sove inne på et rom hvor det ofte blir røyket selv om det blir luftet godt først?

Svigermor snakker om å ha guttungen sovende inne hos henne når tiden for fødselen kommer, men hun røyker inne på soverommet morgen og kveld! Hun ville nok luftet godt først, men jeg vil helst at rommet skal vaskes 100 %, vegger, gardiner og tak, før han kan sove der... Han har hatt astma før og sliter endel med falsk krupp... Eller er jeg overhysterisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ikke engaskjert meg om det var noe som skjer 1 natt. men nå har ikke mitt barn noe problemer sånn som din. hadde han hatt asma før og sliter med falsk krupp hadde jeg nok sakt at det ikke er lurt pga sykdomshistorien.

kan ikke bestemor heller sove inne på hans rom, om hun har et romm hos seg som ikke det vanligvis røykes på?

Skrevet

Ja, blir vel heller til da at hun kan sove inne på rommet vårt... MEn egentlig vil jeg helst at mine foreldre har han, for hun er så kjasete og masete... Stresser så fælt for ingenting! Hun skulle ha guttungen i dag, og maste og maste om at hun måtte få info om ditt og datt mens mannen min prøvde å avbryte henne for å forklare! Har bare fått litt nok av den dama! :-/ Hun må nesten oppleves og erfares! Mens med mine foreldre er det bare å levere ham, og ferdig med det...

Bor forresten i samme hus som svigermor, desverre... :-/

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Nei!! Har alvorlige problemer med å dra til besteforeldrene mine fordi de røyker inne når jeg har med jenta mi.. Barn og røyk hører ikke sammen. Ihvertfall ikke på soverom.

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke godtatt. Og spesielt ikke med tanke på at han har vært plaget med falsk krupp og astma. Røyking på soverommet er jo vanvittig!!

Skrevet

En ting er at du heller ønsker at dine foreldre skal passe ham. En annen ting er dette med røyking.

Finnes det ingen andre løsninger? Du får inngå et komprimiss med henne - enten overnatter hun hos dere, ellers så passer foreldrene dine ham.

Forresten enig med cherry coke, røyking på soverom er vanvittig. Usj.

Skrevet

Jeg synes ikke du er det minste hysterisk. Jeg hadde ikke latt min baby sove på et rom der det røykes, lufting eller ei.

Skrevet

....Jeg ser at det var en 4-åring som evt skulle sove der, og ikke en baby.

Men det endrer ingenting. barn og røykerom hører ikke sammen-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...