Gå til innhold

våken damer?? sterke smerter i magen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

har utrolige smerter nederst i magen, kommer og går medfølgende av kvalme:( noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt slike smerter selv og det er enten livmoren som vokser og koser seg eller kanskje kynnere, kanskje begge deler. Er stort sett ufarlig så lenge man ikke blør samtidig ;)

Gjest ~Gravida~ Uke 17
Skrevet

Har ikke peiling,RING legevakta eller føden å spør.

Heller en gang for mye......

Skrevet

venter nr 3, aldri opplevd lignende.. holdt på med regelmessige smerter i 1 time nå=( håper du har rett vestlandsfanden..

Skrevet

Jeg snakker bare av egen erfaring. Satt på jobb og hadde smerter nede i magen, jeg klarte ikke sitte i ro fordi det var så vondt. Har ikke klart å stå oppreist og ikke klart å gå normalt pga av smertene. Da jeg fortalte dette til jordmor sa hun at det var livmoren som vokste og dette varierte veldig fra person til person og fra svangerskap til svangerskap, men det var mer normalt at flergangsfødende kjente det, enn førstegangs. Hun bekymret seg ihvertfall ikke over de smertene. Og det gjør ikke jeg lenger heller. Det er først når det kommer blod at jeg kommer til å dø av nervøsitet !!

Ellers så tok jeg fri fra jobb i noen dager og bare slappet helt av hjemme, og da har smertene minket betraktelig.

Skrevet

takk for beroligende ord.. =) velger å se d ann litt,blir det ikke bedre-ringer jeg legevakta..

Skrevet

Var hos legen for noen uker siden pga smerter helt neders i magen. De sa det kunne være urinveisinfeksjon. Så det kan være greit og ta en urinprøve å få det skjekket, bare for sikkerhets skyld =)

Skrevet

Skulle faktisk akkurat til å lage en tråd ang noe sånt jeg og..

Har forferdelig sterke smerter på høyre side i magen.. Starta med at jeg nøs kraftig, så kraftig at jeg fikk skikkelig vondt i hele magen, men så har det bare flytta seg over til høyre side av magen..

Er så og si helt greit når jeg ligger i ro/sitter stille, men når jeg f.eks skal reise meg opp blir det faktisk så vondt at tårene nesten kommer..

Noen råd for for å få bort smertene?? Er ikke kynnere! Kjennes nesten litt mer ut som ekstremt sterke luftsmerter..

Skrevet

heldigvis ble jeg bedre,men dro til legen i dag for å være på den sikre siden.. legen fant ikke noe galt og babyen har det bra.. men skulle jeg få smerter igjen-drar jeg rett til legen!

har dessverre ingen tips for å få bort smertene,lytt til kroppen.. kontakt lege/føden for en sjekk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...