Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 jeg er 16 uker på vei, og satt på med en bil i helgen som det luktet veldig "sterkt" inni(vet ikke en bedre måte å beskrive det på) luktet nesten litt lakk aktig, men vet ikke hva det var. spurte flere av de andre hva den lukten var,siden jeg ble litt bekymret men ingen av dem virket som de la spesielt merke til den. kan jo være min gravid nese som tok litt av, men ble litt bekymret for hva dette var!! satt i denne bilde i litt over en time til sammen og hadde vinduet åpent store deler av turen men synes ikke det hjalp noe særlig:/ turte ikke spørre mer heller, siden det ikke virket som de andre kjente noe særlig til dette. kan det ha vært nesen min som spilte meg et puss?følte meg helt dust, men jeg ble skikkelig redd for at det kunne være en eller annen form for løsemidler jeg satt å sniffet inn som kan ha skadet barnet mitt? ser selv når jeg leser gjennom innlegget hvor latterlig dette høres ut, men jeg er oppriktig bekymret.(og kanskje litt nevrotisk)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Det var ikke spylervæske, da? Ikke løsemiddel i den. Ellers kan nesen spille deg puss som gravid;) Jeg luktet til tider rare ting som ingen andre kjente.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 begynner jo å lure når ingen andre kjente det. hehe.. tenkte også på spylevæske, men føler jeg "kjenner" den lukten igjen. denne her var mer ubestemmelig... luktet en blanding av lakk og menthol på en måte. føler jeg er helt på jordet her... men takker for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå