villemo26 Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 er kun i uke 5, men om kvelden ser det ute som eg er minst i uke 15. Er skikkelig oppblåst (føler meg ikkje så oppblåst, men ser det jo). Akkurat som ei pølse uttapå magen.. hehe.. ser latterlig ut. Nåken andre som har det sånn??
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Jeg hadde det sånn før jeg ble gravid jeg. Utrolig plaget med oppblåst mage. Såg faktisk mer gravid ut da enn nå når jeg faktisk er gravid. hehe:) men det er nok ikke unormalt i og med at tarmsystemet går mye tregere og danner flere gasser enn vanlig når man er gravid
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Ja her er magen som en ballong! Er 5+1 i dag og skikkelig oppblåst og i dag kom i tillegg kvalmen....
villemo26 Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2009 hehe.. ja eg vurderer innkjøp av korsett!! hahah.. Har jo tenkt å holde ditta hemmlig ei god stund til, men då må eg trekke inn magen å holde pusten når eg prater med folk.. off.. føler meg ikkje så veldi vakker :-)
Sistah*G07*J09* Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 samma her.... en kompis spurte her om dagen, hvor langt er du egentlig på vei nå? jeg svarte 10uker, å han bare himla med øya å sa: ikke mer? ser ut som jeg er 4-5mnd på vei ihvertfall, men buksene mine passe nå fortsatt enda.
spire<3<3 Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Kjenner meg sååå igjen... Om dagen går det greit nok, men utover ettermiddagen/kveld ser jeg ut som en ballong!
mici Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Har akkurat funnet ut at jeg er gravid..., men ja magen er oppblåst. Merker stor forskjell fra før påske og til nå. Og sååå mye påskegodt har jeg ikke spist... :-)
lille frø, mor til to Skrevet 14. april 2009 #8 Skrevet 14. april 2009 Kjenner meg så godt igjen. Jeg må tenke og sjekke mange ganger i speilet før jeg går ut. Har så oppblåst mage at jeg ser gravid ut. He he... Er bare 8+3, så den bør ikke poppe frem enda. Er ikke klar til å fortelle det enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå