Gå til innhold

Mulig gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... Har bare lyst å høre hva dere har å si ... er 3 uker forsinket med menstruasjon. har tatt to negative tester. er ennå ikke så sikker på at disse stemmer. tok en uke 2 og en i uke 3 etter forventet menstruasjon. er det for tidlig å se det da? Snakket med legen min på onsdag , nå rett før påske. han kunne jo ikke ta i mot meg da. når har jeg gått i en uke.. vill så gjerne vite. føler også som magen min er blitt hardere. HJELP.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jo si at du er 7uker på veg, rart om det ikke viser på tester nå, men det er sikkert mulig.

Jeg blei oppblåst på den tiden du er nå isåfall, og kjente at det stramma/pressa nederst i magen.

Skrevet

er akkurat det det gjør. men må se om legen har "tid" i morgen. klare ikke gå slik lenger i uviten. hva i så fall annet kan den være?

Skrevet

Håper du får time da, vondt å ikke vite!

Hva annet det kan være er jeg ikke sikker på, men kroppen kan jo ofte spille oss et puss når man tror man kan være gravid, enten om man gjerne vil eller er redd for å være det.

Symptomene kan komme selv om det ikke er noen baby, og når man får svaret å at man ikke er gravid så kommer gjerne mensen fort, men vet jo at mange tester positivt sent, men vet ikke hvor sent de snakker om da?

Skrevet

jo takk.

men man får se .. ønsker jeg er det. Men takk for at du tok dæ tid til å svare. e så rart å sitte med alle disse tankene.

nei har også hørt at mange tester postivt sent , men hvor sent vet jeg heller ikke.

Skrevet

Lykke til i morgen da, hvis ikke legen har tid kan vel legesekretærene ta en test for deg?

Skrevet

ja ikke vet jeg.. vi får se hva som skjer :P

Skrevet

Fikk du noe svar hos legen i dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...