lofotmamma Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Skal flytte til Oslo i løpet av mai måned. Fått plass i Månestråle barnehage. Ser at leieprisene er laangt høyere enn det jeg er vant til her oppe og har begynt å tenke at kollektiv kanskje kunne være aktuelt. Jeg er selv alenemor på 30 år og sønnen min er 3. Jeg er singel og heterofil. Jobber som sykepleier. Vi lever et ganske rolig liv og setter pris på aktiviteter både i by og i marka. Jeg har nulltoleranse på fester med barn tilstede, så noen partyløve er jeg definitivt ikke. Går ikke av veien for det en gang i blant når jeg har barnefri:.-). Vi er begge omgjengelige og tilpassningsdyktige, ganske "milde" personligheter (sett bort fra en del kaptein sabeltann- og pangpangutbrudd fra den yngste av oss:-)) ) Vi søker etter noen på rundt samme alder, som har fast jobb med inntekt som gjør det mulig at utgiftene deles likt mellom oss, ønsker å bo på Frogner, Majorstua eller nærliggende områder. Ønsker tilbakemelding på PM hvis det er noen som kunne tenke seg å sjekke dette nærmere ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå