Gå til innhold

Soppinfeksjon før ikm = gravid??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 8-9 dpo i dag, og har fått soppinfeksjon helt plutselig... Jeg er ikke plaget med det, og det er kanskje 2 år siden sist jeg hadde det..eller lenger.. Kan dette være et tegn på graviditet??

 

Og hver syklus etter eggløsning, pleier puppene mine bli ømme og hovne..pms pupper kaller jeg dem.. Men, nå er de ennå ikke blitt verken det ene eller det andre..og ikm nærmer seg.. Har ikm førstkommende lørdag eller søndag.. Hmm...

 

Pluss at i dag da jeg våknet kl.10..så var blæra så "sprengt" at det var vondt! Noe jeg ikke pleier å oppleve fordi jeg drikker generelt lite før leggetid.. Og jeg drakk ikke mye i det hele tatt før jeg la meg igår!

 

Jeg kjenner jeg får høye forhåpninger for denne pp'en!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, så spennende!! Ja, soppinfeksjon kan være et tegn på graviditet. Da jeg var gravid var dette det første tegnet jeg fikk, og den kom vell på dag 16-17 i syklusen, mao veldig fort etter eggløsning.

 

Ser at du er i 12 prøveperiode, så ønsker deg ekstra mye lykke til!!!!

Skrevet

Oi oi oi!! Superspennende å høre at andre også har opplevd det!! Håper jeg virkelig er gravid!! Tiden fram til helgen kommer til å snegle seg fremover... :-P

 

Det er jo ganske logisk at soppinfeksjonen er pga en graviditet (når jeg ellers ikke er plaget med det)..for det er jo hormonforandringer og forandring i floraen.. Meeeen, skal ikke konkludere med noe enda....! ;)

Skrevet

*dytter* :)

Skrevet

det kan jo være, det vet en jo ikke før du tester!!!

 

man har jo lettere for å få sopp når en er gravid grunnet endring i bakteriefloraen, jeg har selv vært ofte plaget med det tidlig i mine svangerskap...men også når jeg ikke har vært gravid...

 

jeg testet pos 9 dpo denne gangen...den eneste av mine snart 3 barn som er planlagt

 

de symtomene jeg hadde var : "gravid blodåren" i puppen kom frem!

neseblod

og puppene svulmet ganske fort opp

 

lykke til håper det er spire der denne pp! :)

Skrevet

Nei, det er klart..men en får jo forhåpninger når man ikke pleier å ha soppinfeksjon ellers.. ;) Jeg tar en test i helgen om mensen ikke kommer i løpet av lørdagen..

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...