Gå til innhold

Første natt borte.......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff, kommende helg skal min mann og jeg være på hotell, og dermed borte fra lillemor for første gang (hun er 11 mnd nå) over natten! Det er tanten som skal ha henne, og hun skal få ha med seg storesøsteren sin på 8 år slik at det er noen hun er " vant" med også. Storebror på fire år skal overnatte hos kompisen sin,

Jeg ammer bittelitt enda, i alle fall om morgenen og kanskje en gang om natten om hun er lei seg eller trenger trøst. Nå kan jeg ikke gjøre det når jeg skal være borte fra henne, og jeg er full av dårlig samvittighet, allerede før vi har reist.....

 

Det var slik med de to første også(panikk for første natten borte), så kanskje noen der ute har noen trøstende ord til meg????? Slik at jeg kan nyte hotellet, mannen min og dagen uten barn med goooood samvittighet.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Første gang borte fra barna over natta vil alltid være veldig rart.

Jeg og var veldig spent på dette, men det gikk over all forventning. Hun lå hos farmor og farfar sammen med 2 søskenbarn og hadde kost seg masse og ikke savnet oss i det hele tatt!

 

Det gikk vel bra med de 2 andre også så du vet egentlig at det ikke er noe å bekymre seg over. Det går helt sikkert strålende og du og mannen kan få litt velfortjent alenetid sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...