Baby<3 Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 da er jeg 36+3 jeg har 2 cm åpning, hode er festet og livmor greia er 1-2 cm... kan jeg vente meg en hardere fødsel da? jeg er jo ikke umoden... men noen som har blitt satt igang som hadde en fin opplevelse?
Høygravid&gla:-) Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Er det noen spesiell grunn til du blir satt igang eller? Merker man at man har/får åpning selv????:-)
Marianne87 Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Jeg ble satt igang i uke 38 med barn nr 1.. var totalt umoden. 0 cm åpning og lang livmorhals... Jeg hadde en flott fødselsopplevelse, fikk epidural som hjalp meg (men muligens gjorde fødselen litt lenger)... Det er hvertfall mulig å ha en god opplevelse av å bli satt igang Hvorfor blir du satt igang forresten? hvis det er lov å spørre?
Hb31 Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Heisann:) Jeg ble satt igang sist svangerskap.. Hadde svangerskapsforgiftning..Var akkurat kommet i uke 37. Jeg var ikke moden,hadde ikke åpning-ingenting! Fikk en tabelett kl 08,merka ingenting.. så deretter en kl 12 å en kl 16..Jeg kjendte ingenting å var kjempeskuffa! En halv time etter di er satt må du ligge,etterpå kan du gå,jeg jikk jikk å jikk... La meg for natta å våkna 02.40,da hadde jeg plutselig fått rier å 3cm åpning! Ble sendt til toalettet,dær jikk vannet å ble på nytt sjekka.. Hadde da 10cm åpning på 7min! Fødselen var i gang og det var bare å presse,ingen smertelindring i det hele tatt,å klokka 04.55 kåm verdens nydligste lille engel til verden!!! Synes alt jikk perfekt,og skulle gitt alt for å få den fødselen ijen denne gang!! Jeg , har bare positivt å si om igangsetting!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå