Lillespireengangtil Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 noen som vet hva dette kan være?hehe,hørtes litt dumt ut.Jeg ser seriøst ut som jeg er 3 mnd på vei,men er ikke gravid,110% sikker:) Er generelt oppblåst liksom,vondt å gå å holde inn magen hele dagen.Ja,jeg trener,men det gir ingen synlig endring.
Elise18.11.08 Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Vil bare trøste deg med at du ikke er alene om det;)
Holly❄️ Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 hehe, det ser ut som jeg er 7 mnd på vei, og det har det gjort i snart 3 år.. Magen er ødelagt etter ks, musklene funker ikke lenger.. Klarer jeg og gå ned i vekt nå, så satser jeg på operasjon i løpet av et års tid;) Gleeeeeder meg!!!
Lillespireengangtil Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2009 Hva har det seg at det blir sånn? Ha riktignok vært gjennom 2 svangerskap, men det er nå de siste mnd det har vært sånn (minste er 17mnd)
Supermamm Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Har du lagt om kostholdet i det siste eller spist noe du vanligvis ikke spiser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå