Gjest Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Ja i dag la jeg røyken på hylla!!, samboer sluttet for en uke siden og i dag bestemte jeg meg for å slutte, nå skal gjøre så godt jeg kan for å ikke begynne igjen, skal bl.annet lese endelig ikkerøyker for kvinner som jeg skal låne av svigermor etter ho er ferdig med den. Kjenner flere som har eller har hatt kreft pga røyken, er derfor jeg slutter ,pluss at det er lettere å bli gravid når man ikke røyker og ikke får i seg alle de 4800 giftstoffene en sigarett inneholder, tenker på hvor mye drit man får i seg når man røyker 10-15 sig om dagen...*tankekors* Så jeg skal gjøre så godt jeg kan! hurra for meg:)
monca*84*j12 Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 GRATULERER Dette klarer du... Bare du er bestemt nok og sta nok går det! Jeg sluttet for litt over 2år siden.. Har ikke angret en dag og syntes i grunnen det var skuffende enkel.. Men nå er jeg suuuper sta når det kommer til slike ting.. Lykke til, det er en fin gave du gir til barna dine!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 gratulere nå ble jeg stolt av deg go klem:)
Tinker70 Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Gratulere.... så flink du er :-D jeg har nå holdt opp i 3 uker etter at jeg startet på 1. pergokur... og det var lettere enn jeg trodde å slutte ;-) føler meg nesten litt snytt... hehehe. Dette klarer du lett :-D
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 GRATULERER=D du er super flink=) jeg sluttet får 4 år siden=) du må være sta å bestemmer over det lille monsteret i magen ding som roper etter røyk=) kjempe stolt av deg=)) dette klarer du=) jeg heier på deg=)
Gjest Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Tuuuuse takk for alle fine svar og gode ord:) Dere er fantastiske jenter:) Ja når jeg får en liten en i magen er det fint å tenke på at jeg sluttet før jeg ble gravid:) skal nok klare dette, det er jo bare snakk om viljestyrke så jeg måå klare det:) klem til alle dere:)
malla85 Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Supert!!! dette greier du. har selv sluttet for 3 år siden, og nu kunne jeg aldri tenkt med å begynne å røyke igjen. spesielt når jeg vet hvor skadelig det er for meg og de rundt meg. Lykke til videre med røykslutt og prøvingen
Gjest Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Takk for det Malla85:) Ja jeg luktet det bare i dag på to venninner å det lukta ja, man får fort bedre sanser igjen etter man slutter å røyke altså takk for lykke tillen:) trenger den:) lykke til selv med prøvingen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå