Fru Lykkelig:) til 2 jenter Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Når begynner dere med det?her er det nå mellom 8-10 plussgrader... Har viking goretex sko til jenta mi..det blir vel litt varmt med vintersko nå eller? litt usikker jeg...
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 jeg skal ut og lete etter "overgangssko" i morgen. Det er 8-10 grader her og, men sølete og gjørmete. joggesko blir en litt for "liten" sko, på en måte, jeg skal kjøpe noe litt røffere, litt halvhøye, men ikke foret som vinterskoene )
UnePune äntligen hemma! Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Spørs hvor vått det er i barnehagen det =P De går i joggesko her hjemme på småturer, men i barnehagen vår er det digre sølepytter, så da fungerer det best med støvler akkurat nå =) Men kan jo ta det med, så de kan brukes når det passer seg sånn?
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Vanskelig på denne tiden det.... Og de vinterskoene er veldig varme. Kommer jo an på om det er igjen noe snø på bhg også. Men kan du ikke legge joggesko i sekken, å si på bhg at hun bare kan bruke de hvis det er varmt nok til det? Det hadde jeg gjort!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 kommer til å sende poden i barnehagen i joggesko i morgen. Støvler har han stående på plassen sin i barnehagen, så det kan de ta på han dersom det er vått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå