LilleTrille med en tulle Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Sender søknanden i morgen, og arbeidsgiver har ordnet alt mellom meg og de. Håper det er i god nok tid=) Jeg er 25uker i morgen. Vi sender ikke all info om fars lønnsforhold enda, men det er ikke så stress fordi han skal jo ikke ut før om ett år;) Send så fort som mulig er sikkert lurt. Hvertfall her jeg bor.... Lykke til!
*toppris* Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 jeg skal få ordnet meg et møte med nav før jeg søker.. pga er student og jobber deltid med ekstravakter osv... så vil høre hvordan vi skal gjøre det ang lønn og beregningen... noe som varierer veldig fra saksbehandler til saksbehandler... må jo søke jobben her om perm 3mnd før den begynner, så regner med at da søker jeg fødselspenger også så er alt gjort og klart:)
Mamma_til_isabella Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2009 Er straks 24 uker jeg så da burde vel vi begynne og! Vi må vente med lønnen til pappan vi også:)Også ferien.... Ja,tror det er lurt og sende fort inn.....Trengs her vi bor også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå