Strandloppa og lillebror Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Jeg har de siste dagene vært plaga med gnissinger av beina mellom brystet. Spesielt når jeg ligger på siden og puster dypt inn, "klikker" de liksom for hvert pust. Også er det akkurat som om det låser seg noen ganger. Da må jeg strekke ut armene og "åpne opp" brystet, også er det greit igjen. Noen som kjenner seg igjen?
Lykkelig_83 Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 ja!! jeg har masse sånn! har ikke klart og sette ord på det,eller beskrive det! Kjempevvondt innimellom når babyen som har lagt seg med hodet ned sparker meg langs ribbeina.. virker som sånn brusk av noe slag.. akkurat som han sparker etter noe,men mister grepet og sklir.. :S utrolig ekkelt! 38 uker på vei. Du da?
Strandloppa og lillebror Skrevet 14. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2009 Men jeg er bare i uke 25, så jeg tror ikke det er babyen hos meg. Eller, det må jo være pga graviditeteten, for jeg har ikke hatt det sånn før. Jeg vet at det er vanlig at babyen sparker i ribbeina når den blir større. Sånn høres det ut som om du har det. Men det er ikke akkurat på den måten jeg opplever det. Det er som om brystbeina ikke lenger får ordentlig plass og blir trykt sammen, på en måte. Blæh! Blir ikke klok på det her. Sliter med å sove, for det er så ubehagelig. Når begynte du å merke det da?
Floriann Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Det samme her, det began for 2 uker siden (uke 37 nå). Smerten er sterkest når jeg ikke sitter/ligger ordentlig, eller prøver å bøye meg. Det gir seg når babyen beveger seg lengre ned.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 jeg har bare press smerter så ikke de samme som dere.. hm er 29+3
Strandloppa og lillebror Skrevet 14. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2009 Hvordan føles pressmerter da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå