Gå til innhold

har bare en ting å si..


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

at norske kvinner liker jaggu meg å klage og syte!!

Sure og nedlatene virker mange av de norske kvinner, og det er ikke bare jeg som synes!

 

Hva med å være litt blid, og spre litt mer glede? som feks her på DIB??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig... Prøver stadig vekk å legge ut litt glede her og litt morsomme innlegg, men da får man bare slengt i trynet masse drit om hvor patetisk man er og at man skal komme seg ned fra den rosa skyen... ;)

Skrevet

Og det syns du at du gjør med dette innlegget???

Skrevet

Hei =)

 

Flotte, skjønne kvinner...

Sterke, guddommelige mødre

Myke, omfavnende søstre

 

Tenk så mye vakkert som finnes i oss alle

Så mye godhet som finnes i et hvert menneske

Bak fasaden

Bak stress og mas

Bak sinne og frustrasjoner

Bak skuffelser og nederlag

 

Der finnes glede

Latter

smil

skjønnhet

fred og ro

kjærlighet

 

 

God klem til dere alle =)

 

Skrevet

tok ikke lang tid før den kom ja... til anonym 23.29.

 

noen må konstant ødelegge stemninga:P

Skrevet

Det er lov å være blid,

du kan si det du vil si.

Og fortelle fritt om alt,

det du følte falskt og galt.

Du kan reise deg og si:

Det er lov å være blid!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...