Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 at norske kvinner liker jaggu meg å klage og syte!! Sure og nedlatene virker mange av de norske kvinner, og det er ikke bare jeg som synes! Hva med å være litt blid, og spre litt mer glede? som feks her på DIB??
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Kunne ikke vært mer enig... Prøver stadig vekk å legge ut litt glede her og litt morsomme innlegg, men da får man bare slengt i trynet masse drit om hvor patetisk man er og at man skal komme seg ned fra den rosa skyen...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Og det syns du at du gjør med dette innlegget???
8maria Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Hei =) Flotte, skjønne kvinner... Sterke, guddommelige mødre Myke, omfavnende søstre Tenk så mye vakkert som finnes i oss alle Så mye godhet som finnes i et hvert menneske Bak fasaden Bak stress og mas Bak sinne og frustrasjoner Bak skuffelser og nederlag Der finnes glede Latter smil skjønnhet fred og ro kjærlighet God klem til dere alle =)
duracellmamma Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 tok ikke lang tid før den kom ja... til anonym 23.29. noen må konstant ødelegge stemninga:P
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Det er lov å være blid, du kan si det du vil si. Og fortelle fritt om alt, det du følte falskt og galt. Du kan reise deg og si: Det er lov å være blid!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå