BlueDome Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 ... leste nettopp symptomlista her nede, og har ALLE symptomene på graviditet plutselig.. Hehehe * lengte * Har ømme pupper for 4. dag på rad, og mensmurring - men går bare å venter på mens også da. Har ikke hatt det på 2 år ( brukte Cerazette) og sluttet med p-pillen 23 mars da jeg plutselig blødde litt. Så har ikke så store forventninger.. så lenge ikke den syyyyke kvalmen slår til igjen slik som sist graviditet - DA er det nok ingen tvil! Flere paranoide og schizofrene ?? Hahahah
Mammie88 Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 schizofren er faan meg ikke noe å kødde med!!!!!!!!! Har en onkel som har det... det er ikke særlig så haha som du sier
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Herregud Mammie.. Jeg kjenner også schizofrene og vet det ikke er morsomt, har selv en psykisk lidelse men jeg klarer faktisk å se på det med humor, som hun skriver. Man føler seg faktisk litt psykotisk når man prøver og bare ser etter symptomer og overtolker alt.. Herregud. Jeg hadde det også sånn HI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå