Gå til innhold

noen gravide som maler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver og pusser opp.. og jeg maler og maler.. Vet man egentlig ikke skal male, men har ikke ro i kroppen til å sitte å se på..

Burde jeg la være å male?

Vet jeg kan bruke sense, men den koster ca 3 ganger så mye som "tilbudsmaling"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett tidligere at det har vært veldig delte meninger om dette her inne før. men jeg hadde ei venninne som var høygravid i sommer som malte noe veldig. da jeg spurte henne om det var så lurt for hene å male med oljebasert maling så sa hun at hun hadde spurt på fargehandelen,og de kunne fortelle at deres malingsprodukter hadde de siste årene sluttet med de giftige giftstoffene i sin maling. så hun malte så det kostet etter...datteren er helt normal også;)

Skrevet

Hei!

Jeg maler.

Er 25 uker i morgen=)

Vi har kjøpt vår første leilighet sammen, og den trenger masse overflate oppusing.

Jeg vil ikke at sambo skal gjøre alt alene. Når jeg er med å maler bruker vi kun vannbasertmaling fra Flügger. Super billig hvis man er OBOS medlem.

Den er nok ikke like bra som Sens, men veldig mye bedre for økonomien.

Jeg har alltid på meg sånn "romfarermaske", ikke sånn liten hvit en.

Vi lufter godt og sover ikke i leiligheten.

Jeg renger med at dette går helt fint. Med vannbasertmaling er det hvertfall ettergassene som kan være litt uggene. Siden vi ikke sover og spiser der, regner jeg med at det er greit.

Men jeg føler med mye tryggere når vi tar forholdsreglene vi gjør. Så nå har jeg ikke dårlig samvittighet. =)

Ville nok unngått maling de første 3mnd, når alle hovedorganene lages.

Vi får nok helt sikkert frisk og sunne barn selvom vi maler litt.

Lykke til med oppussing=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...