Tommage♀♂ Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 http://quiz.start.no/22199 Jeg ble Spooky En skummel liten sak, går ikke ting slik du vil ha det sørger du for at det vil det til slutt koste hva det koste vil. Hvis kjæresten/mannen din noen gang er utro mot deg så stakkars han, lojal er du, men liker å se folk hoppe litt til i godstolen. Lite skremmer deg, mere du som skremmer andre;) Bra ikon: Spooky Sally og for den litt mer klassiske mørke stilen Dita Von Teese
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Ble visst Spooky jeg også. En skummel liten sak, går ikke ting slik du vil ha det sørger du for at det vil det til slutt koste hva det koste vil. Hvis kjæresten/mannen din noen gang er utro mot deg så stakkars han, lojal er du, men liker å se folk hoppe litt til i godstolen. Lite skremmer deg, mere du som skremmer andre;) Bra ikon: Spooky Sally og for den litt mer klassiske mørke stilen Dita Von Teese
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Klassisk Den klassiske pin-up, ergo orginalen, det er jo veldig bra:) Du har klasse og eleganse og vet hvordan du entrer et rom med stil. Mange ser opp til deg, du er en orntlig kvinne og vet at sexy ikke dreier seg om hvor store bryster man har, you go girl! Bra ikoner: Marilyn Monroe og Dita Von Teese 15.65% falt innenfor denne kategorien.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Suzy homemaker Den perfekte mor og kone. Også kjent som the american dream. Du er flittig og godhjertet og gjør mye for at folk rund deg skal ha det bra, bare ikke glem deg selv da, en kvinne trenger sjokolade og tøffler en gang i blandt også vet du;)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Bitchy pin-up Du er en liten temperamangsfull sak, ikke det at det bare er negativt, folk respekterer deg og lytter til deg, om de gjør dette av frykt eller av full respekt får du spørre de om. Du vet hva du vil og gjør det som må til for å nå dine mål, dette er bra. Husk bare å ikke la temperemange ta overhånd hver gang noe går galt (noe jeg tviler på at det gjør uansett;) ). 5.99% falt innenfor denne kategorien.
cherry coke Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Klassisk Den klassiske pin-up, ergo orginalen, det er jo veldig bra:) Du har klasse og eleganse og vet hvordan du entrer et rom med stil. Mange ser opp til deg, du er en orntlig kvinne og vet at sexy ikke dreier seg om hvor store bryster man har, you go girl! Bra ikoner: Marilyn Monroe og Dita Von Teese 15.65% falt innenfor denne kategorien.
Gjest Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 Nu pin-up Du er nåtidens pin-up. Blanding av de andre stilene med andre ord, du er en sterk og orginal kvinne som gir blanke i hva andre mener og sier om deg. For alt jeg vet trenger du ikke bry deg heller, du er flink til å kle deg og vet hvordan du bør være. You go girl! Bra ikoner: Dayna DeLux og Frankie Sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå