Gå til innhold

ULTRALYD STAVANGER OMRÅDET???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om privat gynekolog/jordmor som har ultralyd(helst 3D) og som det ikke er så vanskelig å få time hos???? i stavanger/sola/sandnes???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte ikke Sigrid, og ville ikke gått til henne igjen...

Vår lille prinsesse lå med hender og føtter foran ansiktet. Jeg nevnte at jeg hadde hørt om en del triks for å få henne til å flytte på seg, bla å drikke kaldt vann, og hoppe, men fikk bare til svar: "Det er mange triks du kan bruke", men hun brukte ingen av dem, så jeg fikk ikke spesielt gode bilder. Jeg hadde også valgt å ta 3D UL fordi jeg følte et behov for å få kontakt med Trulte i magen, men Jordmor stengte meg på mange måter ute fra undersøkelsen, og jeg oppnådde ikke helt det jeg ville, da hun ikke var lydhør for mine ønsker i det hele tatt.

Jeg angrer nå på at jeg ikke gikk til jordmor Janne!!

Skrevet

oki, greit å vite...da kan jeg kanskje heller ta kontakt med jordmor janne :-) takk for at du sa ifra....

Skrevet

Jeg har hatt 2 UL hos Sigrid. Bestilte (og betalte!) for vanlig UL, men fikk bilder i både vanlig og 3d. Var forøvrig kjempe fornøyd med henne. Hun var flink til å inkludere både mannen min og meg selv i undersøkelsene. Gikk gjennom hele anatomien på 12 ukers undersøkelsen og forklarte hvordan ting fungerte, hva som var bra osv.

Mannen min følte seg også veldig velkommen noe som var særdeles viktig for meg.

Skrevet

vi skal på 3d hos kari utne på bryne om en uke,koster bare 500kr!

Skrevet

Jeg kan ha møtt henne på en dårlig dag selvsagt... Men jeg hadde aldri gått dit igjen!

På et tidspunkt spurte hun: "Hva er det nå du gjør?", og da jeg svarte "hvem, jeg?" så fikk jeg fjernt kommentaren: "Nei, du nei... Jeg kommuniserer kun med hun inni magen... "

Fikk ikke gjøre noenting for å endre på stillingen, så på alle bildene ligger hun med armer og bein foran ansiktet. Jeg fikk ikke lov å stille spørsmål og fortelle hva jeg ønsket å få ut av undersøkelsen, og de få spørsmålene jeg stilte fikk jeg ikke gode svar på...

Dette var forøvrig i uke 30, så det viktigste medisinske spørsmålet var om hun hadde vokst som hun skulle, og det gikk jo fort å sjekke..

Skrevet

www.jordmorjanne.no sier jeg i allefal.

Var hos henne to ganger sist svangerkskap, vanlig og 3D i uke 28.

Skal dit nå snart igjen!

Hun er veldig hyggelig, og hun har heller ikke all verdens ventetid!

500 for vanlig, 800 for 3D.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...