Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Jeg skjønner ikke hva det kan være. Hun gjør det hele tiden. Alikevel om hun har fått mat, ny bleie og kos. Vondt i magen er det ikke for da er det en annerledes gråt som går over. Drømmer hun så mye at hun gråter hver gang hun sover eller er det bare noe alle babyer går igjennom?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Dette hørtes jo ikke noe kjekt ut. Jeg kan ikke så mye om det, men har forstått det slik at babyer med KISS kan ha søvnplager. Kansje du kan lese litt på kiss-kidd.no, det kan jo være du ser noen kjente symptomer der.
AE84 Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 hørtes litt dramtisk ut me kiss, men tror det er vanlig å drømme og også grine i søvne! men viss d varer og er veldig ofte ville jeg nok skjekket det opp litt bedre!! min drømmer og hyler en del i søvne iallefall!!
Hilde_85 Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 første jeg og tenkte på var kiss. Sønnen min sutra en del i søvne, etter en stund så vi han hadde skjevt hode. Han hadde kiss, og han ble mye bedre etter behandling. Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 13. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2009 Har hørt litt om KISS før. Skader vel ikke å få sjekket det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå