Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 mann min er på jobb og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, vi skal ikke ha de....
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Nei, du kan ikke tappe de i do. Hva feiler det deg? Og du skal uansett beholde den ene for kattemoren sin del. Skjønner at du ikke vil ha kattungene, men du tapper de ikke i do!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Sånne som deg burde bli straffet for dyremishandling og fratatt alle rettigheter til å ha dyr for all fremtid. Hvorfor har du skaffet deg et kjæledyr når du har disse holdningene?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Ja, stapp de nedi og trekk i snora. Kattemora også, så er du sikker på at dya ikke plager deg mer. Skulle ønske det fantes et toalett å tappe deg nedi...
Miss Misantrop Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Hvis dette ikke er en dårlig spøk så er det en trist dag. HI, ring en veterinær og vær så snill og aldri skaff deg et dyr igjen.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 Du ringer til dyrlegen og avtaler time for avlivning, og så steriliserer du pusen din i samme slengen.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 Hva gjør folk som deg med dyr egentlig?? Er du redd for tett toalett siden du spør?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #9 Skrevet 13. april 2009 Syke menneske. Hadde du tappet ned nyfødt baby au i do eller? Nei fysj. Få heller time for og avlive de da eller prøv å gi de bort. Stakkars små søte kattunger.
trolla <3 <3 Skrevet 13. april 2009 #10 Skrevet 13. april 2009 Klart du kan!!! Det er forresten en god ide for å få bukt med soningskøene her i landet også.. Bare å spyle alle hardbarka kriminelle i do, så er vi kvitt problemene. Koster ikke noe særlig heller. Vet du.. blir jo ikke så veldig overraska hvis du mener det serriøst. Er så mange syke folk der ute. Hvis du ikke klarte å få katta di sterilisert, så må du nok pent ta deg bryet med å få disse kattungene til dyrlegen eller få noen våpenkyndige til å gjøre kort prosess. IDIOT!!!!!
Gjest Tale30 Skrevet 13. april 2009 #11 Skrevet 13. april 2009 Du vet hva de sier om seriemordere.. de fleste har en fortid som dyremishandlere. Det var sikkert et forsøk på provokasjon, men det var bare sykt likevel. Sykt å komme på noe sånt.
Miss Misantrop Skrevet 13. april 2009 #12 Skrevet 13. april 2009 Du har rett i at selv om det er en spøk så er det helt merkelig at noen faktisk har tenkt tanken. Grusomt.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #13 Skrevet 13. april 2009 Er du helt syk og mindre smart?? Hvorfor har du katt i det hele tatt? Lever kattungene hos Kattehusene som finnes flere steder i landet, sett opp lapp på butikken om at kattunger gis bort eller hør med dyrebeskyttelsen. Og ja: Psykopater og mishandlere har ofte en fortid som dyreplagere.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #14 Skrevet 13. april 2009 Sånne som deg skulle fått vært helt alene inne stengt på et mørkt rom! Dra til dyrlegen,gi fra deg dyrene. Og ALDRI skaff deg dyr igjenn! Har du barn? Kunne du tenkt deg å putta nyfødte babyn din i do?
Sivert Skrevet 13. april 2009 #15 Skrevet 13. april 2009 Å herregud..! Er det virkelig mulig å være såå utrolig TJUKK I HUE???? Får lyst til å gi deg en omgang med god gammeldags juling!! DYREMISHANDLER!!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #16 Skrevet 13. april 2009 nei det kan du ikke,da blir dassen tett!! Men i microen på 750w i 3-4 min funker garanter det altså!! litt søl blir det,men bedre med litt søl enn en tett do!!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #17 Skrevet 13. april 2009 Selvfølgelig ikke! Og kanskje du skal være litt mer forberedt neste gang... steriliser katta, så slipper du kattunger (men du er neppe en så ansvarlig dyreeier at du gidder å bruke penger på det, eller?).
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #18 Skrevet 13. april 2009 ehhh...hva gjør du her inne?Tydeligvis for de du har barn?Hvor er barnevernet?Du skulle blitt skyllt ned i do!!!Jævla pinglete å skrive dette på anonymforumet...feiging!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #20 Skrevet 14. april 2009 Det har skjedd før at folk har kvittet seg med kattunger på den måten, så dette trenger ikke å være en syk spøk. Det FINNES nemlig så syke folk! ...folk har forsøkt å trukket ned sine egne nyfødte babyer i do!! Menneskerasen er ikke alltid kjærlig, omtenksom og god. Noen ganger ser vi hvor hatefull og grusomme menneskene kan være. Ingenting overrasker meg lengre. Dessverre. Hilsen ei med sterilisert kattepus
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #21 Skrevet 14. april 2009 Jeg håper du bare er en syk person som har forvillet deg inn på dette forumet for å lage kvalme. Håper du IKKE har barn. og har du barn så håper jeg barnevernet kommer innn i bildet. Når man ikke klarer å ta vare på dyrene sine, så klarer man ihverfall ikke å ta vare på barn. Skjønner bare ikke at det finnes så mange hjernedøde mennesker som deg der ute. DU skulle vært tappet i do!! Du må ha ett trist liv og store problemer med deg selv!! Dette er altså til HI.
duracellmamma Skrevet 14. april 2009 #22 Skrevet 14. april 2009 skal jeg tappe deg ned i do eller HI?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #23 Skrevet 14. april 2009 det er vel ikke forventa at dette er seriøst , men stakkars deg .. hva med å spyle deg selv nedi do først,så får du se?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #24 Skrevet 14. april 2009 Her er vel et godt eksempel på at barnevernet trengs... Som noen her skrev, de som mishandler dyr er ofte de samme som mishandler folk noen år senere....Fy faen hvor teit det går an å bli!
Gjest Skrevet 14. april 2009 #25 Skrevet 14. april 2009 Det er en sammenheng mellom barnemishandlere og dyremishandlere. Og de ser det ikke selv engang. Håper av hele mitt hjerte at dette er tull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå