Sol85 endelig mamma! Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Jepp! enkel kur. (+ hostesaft) Hadde to sykluser med pergo for noen måneder sider uten resultat, så klaffa ikkje på første forsøk.
liber Skrevet 13. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2009 to tab om dagen er det dobbel det el?? har ikke brukt det før, men fikk det for ett år siden så tenkte å prøve det nå, men kan man gå rett på dobbel kur?? takk for svar:)
Sol85 endelig mamma! Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 To om dagen er dobbel ja =) Er kanskje greit å begynne med enkel, men spørs om du skal bruke d for å gi eggl et puff eller om du har problem med eggl =)
liber Skrevet 13. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2009 gyn tok bare en kjapp kikk, å sa at alt så bra ut. jeg var der for jeg hadde ikke fått igjen mens etter p sprøyte slutt. så syns jeg fikk det veldig raskt egentlig... men er bare 5 i pakka da, men står to om dagen. kanskje jeg bare skal ta en først da. men først må jeg jo få tr, hadde jo vært gøy om den ikke kom da:)
Sol85 endelig mamma! Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Åja, var egentlig rart du ikkje fekk noe for å få mens då egentlig. Provera trur eg d heite.. Ja, må ha to pakker til dobbel dose =) Eg fekk eggl på enkel men ikkje med dobbel. Lykke til!
mammas skatter <3 Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 du må vel si fra på apoteket om du skal ha dobbel kur/2 pakker, for ellers får du vel bare en pakke om gangen. e hadde først en enkel kur som ikke funka å så 2 dobble kurer + ovitrelle for å slippe egg, da klaffa d:)
<3snartmammat2<3 Skrevet 14. april 2009 #8 Skrevet 14. april 2009 Når æ fikk pia mi va det nåkk me en enkel kur..klaffa på første forsøk.. Dennan gangen måtte æ ha 2 kura å siste va dobbel.. E gravid nu førestn..
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 14. april 2009 #9 Skrevet 14. april 2009 Jeg tok først 2 enkle kurer som jeg ikke fikk el av. Så her måtte det til med dobbel kur, og da ble det klaff
liber Skrevet 14. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. april 2009 jeg fikk tab for å få igjen mensen, å når jeg fikk igjen den så skulle jeg ta pergo... fikk igjen mensen for ett år siden, men har ikke prøvd pergo ennå, så får prøve de nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå