Isdronningen Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Synes jeg har den kula på magen. Spes om kvelden. Men om jeg legger meg ned på ryggen og klemmer på magen, så kjenner jeg ingen ting der inne. Eller.. noen ganger kjenner jeg en hard kul litt under navelen, men ikke bestandig. Hmm..... Rare greier Uke 13+3
Ungspika_m_gutta Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Slik hadde jeg det også med både nr. 1 og nå med nr.2 ) Litt ubestemmelig den magen i starten, man er jo oppblåst som følge av hormoner osv.. Og da i sær på kvelden var det værst, og man blir kanskje mer oppblåst jo lengre ut over dagen? hehe Vet ikke hva den kule kan være, kan jo tenkes du kjenner livmoren? Husker ikke hvor stor den er på det stadiet (man glemmer fort altså..) Men er nok ikke så lenge til det ikke bare er luft du kjenner ;-)
Moderbodin har født Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Jeg synes fortsatt det kan føles litt sånn til tider. Men det kommer også an på hvordan ungen ligger. Jeg er riktignok 25+5 da. Så har en romslig "pondus" nå jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå