*Anonymus Maximalus* Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Gjorde det vondt å ta den ut igjen?? Blør man like mye da som når man setter den inn? Og hvor lang tid tok det før mensen kom tilbake? Jeg måtte sette den inn hos gynekolog sist, da jeg ikke hadde hatt vaginal fødsel, men ks. Må jeg ta den ut hos gyn og da tro, eller den enklere å ta ut enn å sette inn?? Hilsen ei som har planer om å starte prøving etter sommeren..
camillaj81 Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Det gjør ikke vondt å ta den ut. Merker det egentlig ikke. Du blør litt etterpå og mensen kommer raskt tilbake. Legen din kan fint ta den ut. Hadde ei venninne som tok den ut for ikke så lenge siden og hun ble gravid med engang,.
Gjest Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Gjør ikke vondt å ta den ut.Jeg ble gravid 2 mnd etter jeg hadde fjernet den:)
*Anonymus Maximalus* Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2009 oki, takk for svar.. Regner med at det tar litt tid å bli gravid, da jeg er ganske så overvektig. Tok litt over et år sist gang. Skal ikke ta ut spiralen før etter sommeren da, men gleder meg til å bli prøver igjen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå