Gå til innhold

Philips avent babycall - erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på den som koster rundt 1000,-

Dere som har den, hvordan er den?

Hva er bra/dårlig?

 

Jeg skal bruke babycallen ute i vogna, og fra bilen og inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den er utelukkende SUPERBRA!

 

beste med den er at den viser temperaturen på barnerommet (på 'parent-delen' også) og dersom temp. synket til under et greit nivå på soverommet, går det en alarm.

 

man kan skru på vuggesanger, og et fint lite nattlys. vi har aldri fått noe 'støy' på den, du kan regulere lyden, og det er batterier i begge uniter. foreldreuniten holder kjempelenge uten å lade (godt over et døgn).

 

kommer ikke på noen minussider med den jeg.-)

 

og så er det et sekund forsinkelse på lyden så du slipper å få med hvert minste single knyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...