enda en Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Tenker da på den som koster rundt 1000,- Dere som har den, hvordan er den? Hva er bra/dårlig? Jeg skal bruke babycallen ute i vogna, og fra bilen og inn.
9nah Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 den er utelukkende SUPERBRA! beste med den er at den viser temperaturen på barnerommet (på 'parent-delen' også) og dersom temp. synket til under et greit nivå på soverommet, går det en alarm. man kan skru på vuggesanger, og et fint lite nattlys. vi har aldri fått noe 'støy' på den, du kan regulere lyden, og det er batterier i begge uniter. foreldreuniten holder kjempelenge uten å lade (godt over et døgn). kommer ikke på noen minussider med den jeg.-) og så er det et sekund forsinkelse på lyden så du slipper å få med hvert minste single knyst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå