Gå til innhold

Litt nysgjerrig idag:) Hvor lenge har dere vært på Dib/Bim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble medlem i slutten av 2005 når jeg søkte etter graviditetssymptomer, hadde en mistanke om at jeg var gravid og bompet borti Barn i magen. Det viste seg at jeg var gravid, så siden da har jeg vært her med jevne mellomrom.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart 2 år siden jeg første gang var innom bim, også over til dib i oktober 2007 :-)

Skrevet

Første gang jeg logga meg på bim var vel i 2003 tenker jeg. Tok et par år til før jeg logga meg på dib.

Skrevet

Siden begynnelsen av 2005.

Skrevet

Begynte å sniklese på BiM for ganske nøyaktig 5 år sidan (våren 04). Flytta inn på DiB i september 05 (men har vore ein omgang til på BiM etter det).

Skrevet

var litt aktiv i 2006/2007 nå er jeg bare innom en sjelden gang

Skrevet

Jeg har vært her siden 2003, med noen pauser innimellom:)

Skrevet

Tidlig 2007 da vi prøvde å bli gravide på bim

Dib siden sønnen min ble født for 14 måneder siden

Skrevet

2004..

Skrevet

i dag er det 4 år siden jeg testet positiv med eldste, så jeg har vært på BIM/DIB i 4 år :)

Skrevet

var vel på bim fra jeg ble gravid med førstemann fra sommeren 03, men laget meg "konto" på dib i 04 engang:-)

Skrevet

2005 en gang....

Skrevet

Ca. 3 år siden jeg begynte å lese på bim. Var da et par måneder på vei med storebror. Etter det har jeg vært mer eller mindre fast innom her:)

Skrevet

Jeg vet jeg var på BiM i 2000 på sommeren, for jeg traff min (nå) bestevennina på "Vi mistet vår baby" etter at vi begge hadde mistet våre førstefødte babyer. Kan så vidt huske at jeg fortsatte veldig av-og-til på BiM i 2001 da jeg var gravid igjen, men da var det slutt. Kom tilbake i februar i fjor da jeg fant ut jeg var gravid enda en gang, og så over til DiB i oktober i fjor.

Skrevet

Temmelig nøyaktig 3 år siden jeg var innom BIM for første gang. Testet positivt i påsken 2006 og visste ingenting om hverken babyer eller graviditet, så måtte jo sjekke ut alt som fantes på nett.

Skrevet

Første gangen på BIM var aug 05.

Søkte etter forum og informasjon som veeeldig uerfaren førstegangsgravid i en alder av 17år;o)

På DIB var vel ca aug 06. Når Daniel tippet over 7mnd.

Da hadde de fleste jeg hadde blitt kjent med på BIM gått over på DIB..

Titter iom støtt og stadig, men ikke så mye som før. Savner den gamle gjengen jeg gikk gravid med. Utrolig koselig i 05/06 på BIM. Er blitt endel tull den siste tiden her på DIB. Men fortsatt noen hyggelige nick og innlegg enda :)

Skrevet

Jeg har vært på DiB siden desember 2007, da ble sønnen min født. Før det var jeg noen måneder på BiM også, var mamma som tvang meg inn der når jeg var førstegangsgravid og veeeldig usikker :P

Thank God for BiM og DiB! Har hjelpt meg mye, du :P

Skrevet

Flyttet inn på BiM nov/des 06 da vi bestemte oss for snart å prøve på førstemann, flyttet inn på DiB oktober 07 da sønnen vår ble født:)

Skrevet

Bare en på denne tråden så langt som har vært lenger enn meg i hvertfall ;-)

Har vært litt av og på da, men logget meg inn på BiM første gang senhøsten 2001, så blir vel 7,5 år siden det.

Skrevet

Første gang jeg laget konto og logget meg på var i mai 2000....! Da var jeg midt i russetiden og hadde en skikkelig forsinka mens etter litt "tull" med eksen min..... Hehehe

Skrevet

Siden høsten 07 en gang. Da var den lille over året. Har aldri vært på BiM.

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Søkte på fødselsangst i november 2006... Etter det har jeg vært her :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...