Gå til innhold

Dere som er over halvveis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fremdeles like seksuelt aktive??

Føler det er skralt her for tiden,har blitt lite de siste ukene..

Merkelig...har ikke vært sånn i tidligere svangerskap,men denne gang er jeg så trøtt og uopplagt at det er nesten bare et ork..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo takk.. her er det ikke mye å hente nei! Vil jo gjerne på dagen, men når kvelden kommer er det ikke i mine tanker engang.. sukk.

Ikke så rart kanskje, har man flere barn, blir det mindre tid til å slappe av og ta vare på seg selv!

Dessuten er magen diger allerede og jeg føler meg både stor og klumpete.

Skrevet

Nei:(Får så vonde kynnere etter sex så orker nesten aldri mer....

Skrevet

Ja merker dagene går mer i ett når jeg har to fra før og en mann som jobber mye.

Jeg er også helt kaputt på kvelden så lysten forsvinner liksom..

Hjelper ikke at magen heller er i veien og kiloene sniker seg på alle plasser,føler meg ikke akkurat hot hvis man kan si det sånn...hehe

Skrevet

Nei, det er tregt på den fronten... tenker hver dag at jeg har lyst, men om kvelden føler jeg at jeg sovner før jeg når puten! Det er egentlig frustrerende synes jeg, for egentlig har vi hatt ett kjempebra og fint "liv i senga". Det hadde vi under forrige graviditet og. Håper ikke denne tørken fortsetter etter graviditeten og..................*hjelp*

Skrevet

Det går litt i bølger. Veldig aktive i perioder og så dabber det av. Har hatt en periode nå, hvor vi ikke har vært så aktiv. Mannen har jobbet i påsken og jeg har følt meg stor og tung, pluss at jeg er veldig trett etter å ha vært mye alene med prinsessen vår.

Men regner med at det tar seg opp igjen etterhvert.

Skrevet

her har det vært full fart hele tiden! gjerne flere ganger om dagen... håper det fortsetter, men merker at jeg er litt mer sliten nå... uke 25...

Skrevet

Hmmm. Jeg er så trøtt at jeg er veldig lite motivert.

Og så føler jeg meg så kvisete og ekkel også at jeg mister all lyst. blæ.

Skrevet

Ja, men ikke så ofte som før nei. Mistet litt lysten.

Skrevet

For vår del var det stopp en relativ lang periode. Er 25+1 idag og ting har fått litt fart idet siste, sikkert p.ga min egen lyst som er tilbake! Faktisk føler jeg meg helt knall for tiden;) Og sex med mannen min hjelper absolutt på! Vår favoritt stilling er nå me on top grunnet magen.

Men så lurer jeg han alltid til å smøre magen og brystene med Weleda olje, noe som definitvt setter fart på sakene samtidig som jeg motvirker strekkmerkene;)

Skrevet

Det har vært en rolig periode nå, men å ha påskeferie hjalp absolutt. Vi har bare tatt det med ro og da har det vært lettere å prioritere hverandre. Har til og med vært flere dager på rad:-)

Skrevet

ikke så mye fart der om dagen nei :)

Får ikke lov pga kort livmorhals men kan ikke si att jeg er så lei meg nå om dagen er så trøtt når de 3 andre barna er i seng att det er helt ok :)

Tror kansje ikke gubben er like enig men hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...