Gå til innhold

Det ble kanskje en ojsann...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min snille søte mann glemte seg helt bort...

 

Når kan jeg få sjekket om jeg er blitt gravid?

 

Jeg har ikke orket å begynne på noe p-piller enda, siden jeg har en på 7 mnd. Tenkte det var greit å bare hoppe av i svingen og i de "sikre" periodene. Men her klinte mannen til han...

Ojsann, sa jeg...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Min snille søte mann glemte seg helt bort..."

 

Ansvarsfraskrivelse på høyt plan?

 

 

Skrevet

Kondom er noe vi ikke kan bruk pga allergi...

Skrevet

Mitt første gull er resultat av "hoppe-av-i-svingen" prosjekt. Så er ikkje så lurt å drive på med det over lenger tid kanskje. Fins jo mange andre prevansjons metoder.

 

Skrevet

Dagen derpå pille? God for 72 timer.

Skrevet

Dette var ikke et innlegg som skulle være negativt eller noe. Bare noe jeg ville fortelle...og kanskje få noen tips.

Er ikke krise hvis jeg ble gravid, men bare litt kortenkt å gjøre det så raskt etter sistemann.

Men regnet jo med en del kommentarer uannsett...for slik er det jo her inne..

Skrevet

tja... har dere lyst på to tette?? Så er det jo bare å vente i et par-tre uker, og så ta en test.

 

Om dere overhodet ikke ønsker et barn til nå (men da er det jo rart om dere ikke bruker prevensjon, så rekner ikke med dette er en krise???) så får du dra å skaffe en angrepille, og videre fremover får du stenge butikken til dere har funnet et prevensjonsmiddel dere kan bruke:)

Skrevet

Det går da vel uansett bra!

 

Hvis du er gravid, får du to tette. Lykke til, uansett utfall.

 

Drit i alle andre kommentarer, mange hormonelle kvinnfolk her som verken har snille menn, eller menn som orker å ta i dem. PMS er nok grunnen til alle de sura oppstøta.

Skrevet

Mannen sa faktisk til meg da jeg sa ojsann, " men, du ønsker jo 4 barn, så da må vi bare trå til.." artig han..

 

Er virkelig ikke noe krise, men jeg har vært veldig plaget med bekkenet etter svangerskap, så det er jo dumt å trå til med en ny en, såå snart.

 

Fikk bare masse tanker i hodet nå, hvis det virkelig blir tilfelle...

HI.

Skrevet

Vi har en liten ojsann :-)

 

Herlig lita jente, snart to nå :-)

Skrevet

Vi venter en liten ojsann nå :) Lillegutt var bare 6 mnd når vi ble litt ivrige og arbeidsuhellet var et faktum! Men dette blir så koselig at :)

 

Ta en test om 2-3 uker (hvis du ikke har fått mensen da, da er det jo bare å vente og se om den kommer). Hvis dere ikke vil ha flere barn ennå, stikk på apoteket i morgen og kjøp angrepille.

Skrevet

Du må ha lykke til uansett hva resultatet blir!! =)=)=)=)=)

Skrevet

Første min er en oisann...en hoppe av i svingen-gutt :)

 

Koslig det!!!!!!

Skrevet

Blir ikke noe angrepille her i gården nei. Har jo et stort ønske om flere barn, så det blir ikke avsluttet noe, som kunne ha blitt noe :)

 

Takk for oppmuntrende ord fra flere av dere.

Dette blir nok bra uannsett.

 

HI

Skrevet

angrepillen tar ikke abort, det er ikke abortpille, angrepillen utsetter eggeløsninen, bare sånn til opplysning. abortpille får man ikke kjøpt på noe apotek

Skrevet

Vi har tre ojsanner.... Ingen barn er planlagt, men alle tre er flotte overraskelser...

PS Håper at overaskelsene tar slutt nå...

 

Vi syntes det er veldig koselig med ojsanner...Hadde jo vært litt kjedelig og planlegge "alt" her i livet..he he he :))

Skrevet

21.23

Det der stemmer ikke!!!! En angrepille hindrer en eventuelt opstått graviditet i å utvikle seg, den utsetter ikke eggløsning.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...