magefølelse :) Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Litt usikker her nå.. Hadde en svulst på morkaken ved forrige graviditet som resulterte i abort (MA). Har blitt fulgt opp og ventet en lang periode, og i mars var vi endelig klare for å prøve igjen! Forrige prøveperiode var den første etter ventetiden, men jeg skjønner jammen ikke helt hva som skjedde. Jeg har alltid hatt veldig stabil syklus med mens hver fjerde torsdag.. jeg blør 2-3 dager og så er det over. Denne gangen så jeg litt slim og blod i toalettet mandagen før jeg ventet mens. Deretter blødde jeg en hel uke. Tok test i tilfelle det over all forventning skulle vært en festeblødning, men var selvsagt ikke gravid. Hadde mens-liknende smerter i flere dager. Kan jeg ha abortert? Eller var det plutselig mensen som oppførte seg veldig rart? I så fall hvordan skal jeg tenke ved neste syklus. Når skal jeg forvente neste mens, eller hva kan jeg kalle 1.dag i siste mens hvis jeg blir gravid denne gangen?? Hjelp hjelp!!
magefølelse :) Skrevet 14. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2009 Jeg dytter i håp om å få litt hjelp
Milla_ma Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Kroppen er lunefull! En "kjemisk graviditet"/tidlig SA er mulig, men det får man ikke svar på dersom gravitesten var negativ. Stabile sykluser kan også slå krøll på seg. Dersom du blir gravid, kan du bruke første blødningsdag som utgangspunkt for terminberegning. Den vil uansett bli korrigert på ultralyd. Håper det klaffer fort for deg!
magefølelse :) Skrevet 15. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2009 Takk for at du ville dele litt med meg.. Setter stor pris på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå