slummymummyanthekids Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Hei. Jeg blir gal av fastlegen min, aldri noen ledig time, og er vel egentlig ikke så fornøyd med vedkommende heller... Jeg lurer derfor på om noen av dere har en fastlege i oslo sentrum/ øst som dere kan anbefale (regner med at gravide damer har litt oppdatert erfaring med fastlegene sine :-)
*Emilie* Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Jeg har vært pasient på Lille Grensen legesenter i 4 år og vært veldig fornøyd, byttet da jeg flyttet i høst. Legen jeg hadde sist heter Anders Fåberg.
Lillesolsikke Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Kurbadet legesenter, veldig bra med hyggelige leger og lett og få time. Ligger like ved den katolske kirke. 5 min å gå fra stortinget
*juble juble* Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Jeg også var veldig fornøyd med min fastlege på kurbadet legesenter. Hun het Helene Berglund=) var fast der i nesten 10 år, men flyttet desverre såpass langt unna at jeg måtte skifte lege... I akersgata (sidegaten ved den katolske kirke og st.sunniva skole...)
Nurkfrid Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Hei! Veldig fornøyd med min fastlege på Iladalen Legekontor. Dr. Randi Ofstad. Har aldri hatt noe problem med å få time når jeg trenger det. Men jeg har ikke gått til henne ang. svangerskapskontroll. Da har jeg bare benyttet meg av jordmor ved Grønland Helsestasjon. Veldig fornøyd med det tilbudet også. De er overbooket og underbemannet og klarer likevel alltid å gi meg litt tid, hvis jeg trenger det.
slummymummyanthekids Skrevet 14. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2009 Tusen takk for gode tips, synes det er vanskelig å finne gode fastleger, så det var fint med litt drahjelp :-) Og Nurkfrid, jeg synes også helsestasjonen på Granland er fabelaktig! Går i prinsippet kun til jordmor der, men noen ganger trenger man altså en lege....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå