Gå til innhold

Ny vogn.......... hvilken vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ny vogn/sportstrille....... Men hva skal jeg kjøpe? Jenta er snart 20 mnd. trenger en som ikke tar så himla stor plass i bilen. God å trille og sove i. Må funke i sne og sørpe (bor i nord-norge) .

Liker emmaljunga Scooter, men to små minus med den er at ryggen kan ikke legges helt ned og liten kurv under.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal kjøpe oss emma ljunga scooter. en venninne har den og hun er veldig fornøyd.

det med at den ikke kan legges helt ned blir nok ikke noe problem da jenta di er 20 mnd. emilie er 21 mnd..

det betyr jo ikke at hun blir sittende å sove selvom den ikke kan legges helt ned =)

Skrevet

nei sånn sett e ikke d noe problem, men jenta mi er VELDIG å skal se ut av vogna og når åpninga på vogna/kalesjen er ganske stor og i tillegg ikke ryggen helt nede ser hun lettere ut av vogna og legger seg ikke ned da.

Har forsøkt dette på den vogna vi har (da den kan stilles i samme "ligge" posisjon som scootern) og uannsett hvor mye jeg pakka henne ned i vognposen så stakk ho hode opp/ut av vogna siden ikke hun lå helt flatt.

Kanskje de blir noe annet når d blir en annen vogn også, men skulle ønske man kunne låne vogna før å prøve. er jo kjipt med helt ny vogn igjen å så vil hun ikke sove i den....

Skrevet

Jeg kjøpte TFK Joggster Twister, direkte fra Tyskland, da ble den ikke så dyr... Fantastisk vogn!!

Skrevet

hatt mange vongner men har no to favoritter ...

som jeg har ..

oth urban jungle og emmaljunga city cross

Skrevet

Hvis du vil ha en med 4 hjul og full liggestilling vil jeg anbefale Teutonia Timmy. Knallgod vogn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...