Gå til innhold

Noe nytt fra Kristin og co, eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det skjedd noe, eller vil nurket ikke ut enda?

Vi venter i spenning på oppdatering fra dere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen action her gitt :( Termin på torsdag. Hadde jo håpt og komme i gang i påska, men den gang ei gitt... Har fryktelig nedpress. Nesten på følelsen at babyen skal komme ut på egen hånd uten rier. Fryktelig mye kynnere som bare blir kraftigere og lengre, men de går ikke over i rier - grrr... hehe

Kjenner jeg begynner å bli utålmodig, men jeg har jo enda ikke passert termin og min første termin var jo 23. april som ble endret på ordinær ultralyd til 16. april. Så det kan jo være at 23. er mer korrekt enn 16....

Skal til jordmor på kontroll i morgen og hun var bombesikker på at hun ikke så meg igjen - hehe, den gang ei gitt....

Mathea fødte jeg i "dag" altså 39+6, så jeg føler jeg egentlig er på overtid allerede :D

Skrevet

Jeg venter i spenning på nytt hver dag jeg :-) Er jo kjempespennende!

Tipper onsdag eller torsdagen jeg, men så er jeg innmari dårlig på sånn gjetting også da hehe

Skrevet

Ja vi sender over litt fødestøv og håper det skjer noe snart for dere. Lykke til og håper det skjer snart.

Skrevet

Sender over masse fødestøv...selvom jeg syns det er helt riktig at de som fødte for tidlig sist skal få kjenne litt på kroppen hvordan det psykisk er å gå over.... neida.Jeg unner deg snart en "smertefri" fødsel!

Gleder oss allerde til å se bilde!

Masse lykke til!

Klem fra oss

Skrevet

Masse lykke til Kristin! Håper det snart skjer noe, er sikkert frustrerende å gå over. Men dette har du gjort før, du vet hva som skal gjøres og du er sterk! :-)

PS Endelig spire; da ønsker jeg at de som gikk over får tidlig vannavgang på jobben sin, så kan de kjenne litt på det :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...