Gå til innhold

Kjenner lite eller ikke noe liv uke 18+3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er min nr.3 men kjenner lite eller ikke noe liv nå i uke 18+3. Er dette normalt? Mener å huske jeg kjente liv tidligere sist. Huff har blitt så bekymret nå. Har heller ikke like stor mage nå som jeg hadde med forige mann på denne tiden. Vet det kan være forskjell på det. Noen som har det som meg eller har noen beroligende ord...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om man er flergangsfødende, så tror jeg det er normalt å kjenne så godt som ingenting så tidlig. Ting kan ligge annerledes inni der denne gangen...Og jeg hører også om andre som har mindre/større mage fra gang til gang...Uke 18,skal ikke du snart på ordinær ul? Da burde du får svar på alt :)

Skrevet

Tusen takk for svar. Skal på torsdag. Men føles uendelig lenge til nå. Jeg leser jo stort sett bare om de som kjenner liv tidlig. Særlig fleregangsfødende. Men skal prøve å roe meg litt ned frem til torsdag.

Skrevet

Heisan!

Jeg er også tredjegangs og kjenner mindre liv nå enn med forrige. Noen ganger tror jeg kjenner noe, men jeg er ganske usikker. Å ikke bekymre seg er ikke lett!

Jeg skal på ultralyd i morgen og det skal bli godt. Lykke til på torsag når du skal!

Skrevet

hei:)

er kommet like langt som deg ca, og fremdeles ikke kjent noe tegn til liv. jeg har vært på ul, der fikk vi se en sprell levende kickbokser:) men morkaka ligger foran slik at den demper en del, og jeg har hørt at det da er vanlig å kjenne liv i uke 21+. tror du kan ta det helt med ro:)

hørte også hjertelyden forrige gang med jordmor.

ta det helt med ro, slapp av:) hos de aller, aller fleste går det bra:)

Skrevet

Sist hadde jeg morkaka foran, og da kjente jeg ingenting før i uke 23 (det var leeeeenge å vente det...). Det kan jo være tilfelle med deg også? Selv om man er flergangsfødende så ligger morkaka som en ekstra polstring foran dersom det er tilfelle.

Skrevet

det kommer helt an på hvordan babyen legger seg til det! Har du kjent liv tidligere med de forrige barna, så har det vel heller vært flaks, enn normalen, egentlig;-)

jeg er også gravid for tredje gang, med førstemann kjente jeg spark første gang i uke 20, med andremann rundt uke 18, og denne tredje gangen har jeg kjent spark to ganger så langt, er 16+noen dager nå. kjente første gang for ca halvannen uke siden, så ingenting før tre små spark i dag.

Føler jeg har veldig flaks som har sittet akkurat sånn at jeg kjente noe akkurat da babyen lå sånn. Enn så lenge har de jo god plass til å bevege seg, og kanskje sparker babyen ut der du kunne kjent det omtrent når du er i bevegelse og ikke kan kjenne noe enda.

Magen min var bitteliten med førstemann, svær med andremann og sånn middels nå tredje gangen.. snodig det der. men jeg ser god sammenheng med vekta mi og sånn, i starten av svangerskapet!

slapp helt av, det kommer tidsnok, og snart har du såre ribben og en baby som hopper i madrassen mens du prøver å sove;-)

snart ultralyd også! Spennende!!

Skrevet

Er min 4. synes også jeg kjenner mindre og senere liv en tidligere. Alt er sikkert i orden!!!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...