Gruffalo:-) Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Jeg er snart 30 år og etter to graviditeter har jeg noen kilo for mye. Egentlig ganske mange, har planer om å ta av 15 kilo. Og har hele tiden sagt at jeg skal begynne etter påske, og nå er jo påsken allerede over og jeg er motivert og klar for å starte.. Begynner på grete roede neste tirsdag, for jeg trenger å lære litt om kosthold og varige forandringer, men har tenkt å gå igjennom denne uken med suppekur først da.. Noen andre her som har gjort det? Erfaringer med slike kurer? De sier jo at man kan gå ned alt fra 2-5 kilo i løpet av en uke, og det hadde jo vært en skikkelig kickstart da....
Medium fikk guttebass Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Er det den sykehus/suppedietten du skal begynne på? Jeg prøvde den i nøyaktig 12 timer for et par år siden. Ble fryktelig lei av å bare spise den suppen, fikk hodepine og ble kvalm. Altså, ingen suksess her i huset. ;o) Får håpe du har mer utbytte av den og at Grete Roede kan hjelpe deg videre etterpå. Lykke til. )
Gjest Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Starter i morra jeg å! NÅ skal jeg ned! men blir sunn mat og trim her da. Kan ikke gå på noen sånne dietter for jeg ammer.. men skal spise sunt og kun godis og brus på lørdager!
Gruffalo:-) Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2009 Så bra, Lykke til til deg:-) Jeg skal jo også på en ordentlig slankekur snart da, grete roede er ikke noe tull regner jeg med, ønsker meg bare en kickstart jeg:-)
Boulengerina Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Samme her.. Har 3 graviditeter bak meg og vil ned 10 kg minst.. Helst 15, men er fornøyd med 10 i første omgang.. Har tenkt å begynne å spise lavkarbomat siden så mange venner synes det hjelper på så mangt,
Tommage♀♂ Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Sykehusdietten smaker godt den første timen, så faller den kjapt. Brekker meg av tanken! Men jeg holdt ut i 3 dager, og tok av et par kg. Etter enda en baby og enda 2 år med fritt inntak av mat må jeg ned 10 kg, og er nå stolt medlem av vektklubben på VG. Det virker kjempebra, og jeg gleder meg til å fortsette! Får egen ukesmeny, ferdig handleliste og utregnet hvor mye kcal jeg bør spise pr. dag, og hvor mye jeg faktisk spiser. Samt og jeg spiser for mye fett og for lite karbohydrater osv. Om jeg lager egen mat plotter jeg inn ingrediensene, og får utregnet kalorimengden på det også. Mye billigere enn Grete Roede, men jeg har aldri prøvd henne, så kan ikke si noe om hva som er best. Så får vi se til sommeren om jeg når målet mitt! Lykke til dere andre med å nå målene deres=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå