trolly Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Noen som vet om de selger denne vogna der? Ser at de har kampanje på City Crossen, men jeg er mest interessert i Edge duoen. Kan de evt bestille inn? Noen som har denne vogna, og kan si fordeler og ulemper med den?
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 de har den på babyshp på slepeden ja: ) vi har kjøpt den, men har ikke fått begynt å bruke den enda så kan ikke uttale meg noe mer enn at jeg er strålende fornøyd så langt i alle fall:) hehe!
nr2_imagen Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Jeg hadde Emmaljunga Edge Duo til mitt første barn. Bag-vogna er veldig stor og dyp og jeg tenkte det var ok siden jeg hadde vinterbaby. MEN den er fryktelig stor og tung både å ta inn og ut av bil og å trille rundt om kring. (en killer for rygg og bekken!!) Hvis du prøver en tre-hjuling i forhold så er det som dag og natt!!!!! Det positive var at når jeg var på trilletur fikk jeg ekstra god trim fordi den er så tung å skyve:-) og det er god plass under til varer etc. Når jeg skulle begynne å bruke sportsdelen likte jeg ikke den noe særlig, gutten min satt liksom ikke noe godt i den så da skaffet jeg meg en trehjuling sportsvogn som jeg likte mye bedre (GT-vogn) som jeg brukte helt til han sluttet med vogn. Før jeg fødte var jeg veldig opptatt av å ha en sportsdel hvor barnet kunne sitte mot meg (på edge duo kan de sitte begge veier) - men jeg endte opp med å en vogn hvor han bare kunne sitte fra meg og det var også det han ville.....så det er ikke alltid slik i praksis som man tror på forhånd! Nå har jeg snart termin med nummer to og fant frem Emmaljunga vogna igjen og den var HELT uaktuell å bruke så jeg har solgt den og kjøpt meg en TFK-vogn i stedet. Like stor bag, et kjempelett understell med tre hjul som er enkelt å ta inn og ut av bil og å slå opp og ned - så nå gleder jeg meg til trilleturer med en vogn som er lettere å manøvrere. Dette ble kanskje litt negativt for din del - men jeg ville aldri kjøpt emmaljunga vogna igjen dessverre:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå