Gå til innhold

Emmaljunga Edge Duo Combi på Babyshop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om de selger denne vogna der?

Ser at de har kampanje på City Crossen, men jeg er mest interessert i Edge duoen. Kan de evt bestille inn?

Noen som har denne vogna, og kan si fordeler og ulemper med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de har den på babyshp på slepeden ja: ) vi har kjøpt den, men har ikke fått begynt å bruke den enda så kan ikke uttale meg noe mer enn at jeg er strålende fornøyd så langt i alle fall:) hehe!

Skrevet

Jeg hadde Emmaljunga Edge Duo til mitt første barn. Bag-vogna er veldig stor og dyp og jeg tenkte det var ok siden jeg hadde vinterbaby. MEN den er fryktelig stor og tung både å ta inn og ut av bil og å trille rundt om kring. (en killer for rygg og bekken!!) Hvis du prøver en tre-hjuling i forhold så er det som dag og natt!!!!! Det positive var at når jeg var på trilletur fikk jeg ekstra god trim fordi den er så tung å skyve:-) og det er god plass under til varer etc. Når jeg skulle begynne å bruke sportsdelen likte jeg ikke den noe særlig, gutten min satt liksom ikke noe godt i den så da skaffet jeg meg en trehjuling sportsvogn som jeg likte mye bedre (GT-vogn) som jeg brukte helt til han sluttet med vogn.

Før jeg fødte var jeg veldig opptatt av å ha en sportsdel hvor barnet kunne sitte mot meg (på edge duo kan de sitte begge veier) - men jeg endte opp med å en vogn hvor han bare kunne sitte fra meg og det var også det han ville.....så det er ikke alltid slik i praksis som man tror på forhånd!

Nå har jeg snart termin med nummer to og fant frem Emmaljunga vogna igjen og den var HELT uaktuell å bruke så jeg har solgt den og kjøpt meg en TFK-vogn i stedet. Like stor bag, et kjempelett understell med tre hjul som er enkelt å ta inn og ut av bil og å slå opp og ned - så nå gleder jeg meg til trilleturer med en vogn som er lettere å manøvrere.

Dette ble kanskje litt negativt for din del - men jeg ville aldri kjøpt emmaljunga vogna igjen dessverre:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...