Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei av at jeg alltid føler meg bakpå, men trøster meg med at det gir seg vel snart...

Gutten min på 17mnd sover aldri hele natten, har vel ca 5 korte oppvåkninger hver natt, noen ganger mer, sjelden færre.

Nå har vi "skift" ordning og tar annenhver natt.

Men selv de nettene jeg har "fri" klarer jeg ikke å sove hele natten lenger. Heldigvis sovner jeg greit, men våkner i 4-5 tiden og sliter med å sovne igjen. Slet en stund med innsovning og måtte ha sovemedisin en periode.

Heldigvis har gutten min det bra, det er bare at han har mange korte oppvåkninger. Han bærer ikke preg av søvnmangel. Vi har vært til legesjekk og han er frisk.

Har vel i grunnen bare akseptert det - det hjalp faktisk det også :-)

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, bare lufte litt frustrasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 år gikk det før min sov hele natten jeg gikk i en døs hele tiden og var rett og slett utslitt av å være så trøtt og sliten.

og senere blir det andre ting å være trøtt og sliten av

noen sa til meg at det begynner å roe seg når ungen din er på gamlehjem ;)

Skrevet

elstemann var 3 år før han sov over natten, våkner ennå mellom 1-5 ganger pr natt, blir 4 år i juli.

Minstemann har ennå ikke sove over, han våkner mange ganger iløpet av en natt, å kan stå å hylskrike veldig lenge. han blir 2 år i juli.

Føler meg konstant trøtt og sliten jeg også,men d har mye med lave jernlagre og stoffskiftet å gjøre.

sjønner deg godt jeg, ikke enkelt å bli vekt x antall ganger pr natt, iallefall vist man ikke får til å sovne igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...