Gjest Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Har så vondt når babyen beveger seg nedover, det presser og trykker og er så vondt at 6 uker med dette forstår jeg ikke hvordan jeg skal klare!!
Gjest Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Ingen? Det murrer en del i ryggen,men værst er denne intense(!) smerten som er i skambeinet/underlivet! Kjennest ut som bebisen har ti kniver som han fekter med rundt der nede! Hvor går grensen på hva man bør ringe jordmoren for, tenker på smerte, har med å "presse" meg selv litt mye.... Sist kom jeg på sykehuset med 10 cm åpning!!
Heidimoren Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Er det ikke bekkenløsningen som melder seg da, siden du har vondt i skambeinet?
eplepeple Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Bekkensmerter sitter ofte i symfyse-området....MEN dersom du er usikker på smertene så bør du jo kontakte noen. Føden er vant til slike henvendelser, det er det de er til hvis du kan vente til i morgen så hadde jeg ringt jordmoren min eller fastlegen. Kjipt med smerter. men har dessverre inger råd ang hva det kan være. Lykke til
Gjest Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 ja tror jeg venter til i morgen tidlig å ringer enten fastlegen min, el jordmor og får sjekket det opp... Tror jeg har lest og høyrt at det er vanlig at 2 gangs fødende kvinner mye mer nedpress fordi bebisen klarer lettere å trykke seg ned siden der har vært utvidet en gang før...... Men å ha det slik i min 6 uker til sjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare! Men jo tror nok bekkenløsningen er innblandet i smertene her.....(";)
eplepeple Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Jeg har ikke bekkenplager, men mener å ha hørt at smertene er slik du beskrev. Håper uansett at du får den hjelpen du trenger. 6 uker er aaaaltfor lenge med sterke smerter. Tvi tvi for dere
Bella_mamma til Benita Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 jeg har det oxo sånn som deg.det legn min fortalte var at i det barne beveger hode/stanger nederst i magen-ned mot bekkene så kan det gjøre vondt da livmortappen er veldig følsom.det kan oxo ha en sammenheng med bekkenløsning.at du rett og slett er øm i bekkenet og når barne stanger med hode for du tyngde på det som gjør vondt.det er nok ingenting å bekymre seg for.vis det gjør vondt hele dagen er det ikke helt bra vil jeg tro,men vis det er når barne rikker seg ned mot bekkene er det ikke mye å bekymre seg for.-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå