Gå til innhold

Noen fra Drammen/Nedre Eiker?


Nordlandsjente på Østlandet

Anbefalte innlegg

Heisan,

 

lurer på om det er noen bosatt i samme område som meg på min alder.

Jeg blir 30 i juni. Venter nr.2 i slutten av september. Har en gutt på 4 år fra før.

Bor i Mjøndalen. Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg er 30, venter min 3 i midten av sept, har ei jente på 10 og en gutt på 5. Bor i Lier da, men har hest i Mjøndalen :) Jeg er innflytter for ca 2 år siden og kjenner ikke så mange enda, så det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen andre som venter barn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Jeg flytter til Lier nå i april og synes også det hadde vært koselig å blitt kjent med flere:) Jeg venter mitt første barn i midten av september.

 

Det er BIM treff på Pigen i morgen kl 19. Ta en tur hvis det passer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det treff? Åhh, skulle jeg gjerne ha gjort, men jeg skal på personalmøte på jobb fra 17.00- 20.00. Står det på treff-sidene eller? Følger aldri med innpå der jeg...

Kajsa: hvor i Lier skal du flytte da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Ja det er listet opp under BIM-treff. Jeg tror jeg tar en tur for å se hvordan det er. Det blir sikkert flere treff utover våren:)

 

Vi flyttet til Reistadlia. Hvor er det dere bor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nærme da! Jeg ser at du har hest:) Hva slags hest er det? Jeg holder også på med hester, men har et lite opphold disse mnd nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 6 års gammel varmblods. Skikkelig hobbyhest, men det er greit for meg. Har fått forbud av gubben mot å ri, så jeg tømmekjører for fullt. Driver med innkjøring nå. Får satse på å kjøre de siste månedene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du hest hen da? Jeg bor rett ved siden av en gård/låve hvor det er hester++, ikke så lang fra Bråta v/Veiabekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er fra Sandefjord men har bodd i Buskerud i 10 år.Bor i Hokksund nå. Blir 28 i sommer og har 2 barn fra før. en gutt på 6 (blir 7 i nov.) og en jente på 3 (blir 4 i nov.) Venter en gutt i sept. har termin 17.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisan,

 

Jeg er 30 år og venter mitt andre barn i begynnelsen av september. Jeg bor i Hokksund og har en gutt fra før på 2 1/2. Har VELDIG lyst til å bli kjent med andre i området! Kommer opprinnelig fra Island

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Nå etter ultralyd viser det seg at jeg også trolig får septemberbarn, en gutt. Koselig at det er flere som vil bli kjent, jeg ser det er endel treff som settes opp på bim-treffsiden for Buskerud. Jeg har også en liten fra før av og gleder meg masse til nestemann:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselgi at du skal få gutt du oxo da picnicjenta! Da får vi en av hver! :) og at du blir i september gruppa. :)

 

 

Jeg bor på lierskogen, 29 år og har en datter som blir 4 i okt.

Venter nå en gutt med termin 4.sept. :)

 

Har lagt ut et spørsmål ang nytt treff igjen.

Tenkte kanskje 29.mai, siden det er kristi himmelfart den 21.mai. Eller om vi kan ta en tirsdag/onsdag denne gangen så det ikke blir så lenge til? evt 19./20.mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant, det passet helt perfekt:-)

Du, nå tar jeg og kupper hele trefftråden og setter opp et treff tirsdag 19. Håper det passer for deg, bella, og alle andre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hallo:-)

 

Er 32, og venter 1.barn 14.september-hurra! D blir ei jenta :-)

 

Bor i Drammen, men er finnmarking! ....men veldig veldig lenge sia æ flytta hjemmefra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, bor i Krokstadelva like utenfor Drammen. Blir 22år 6. September og har termin 6. September. Hadde vært hyggelig å kanskje blitt kjent med noen fra området =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å se at det er fler på min alder her også fra området.. hi hi;) Jeg er 23 og skal ha nr 1. Bor i underlia. Har du barn fra før "sol"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...