tezzie Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Noen som vet hvordan prisene er der. Er det billigere med enkelte merketøy der sammenlignet med Norge? Hva bør man shoppe om man skal til London?
Gjest Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Det er ikke noe særlig billigere, men du får jo tilgang på ting man ikke har her. TopShop feks, og jeg anbefaler virkelig en tur til Camden Market, fortrinnsvis en lørdag, på det sterkeste.
tezzie Skrevet 13. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2009 Begge de to har jeg faktisk hørt om, og de er selvsagt med i planene )
Gjest irismor Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Reiser til Londen den 25 april =0) Anbefaler en tur til Notting Hill (Portobello Road). Og i Oxford street så ligger det en sporstbutikk som heter sportsdirect.com. Den har mye gode tilbud på sportsklær, vanlige klær, sporstutstyr og sko. Gjorde en del kupp der :-) så dit går turen igjen.
snuppedupp Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Du finner fortsatt en del billige klær i London. Barneklærne på Next er tøffe og billige. Merkeklærne er også billigere enn her hjemme - kursen er lav og det er en stor fordel. Den store sportsbutikken på Piccadelly er en stor slager. Der bruker jeg å kjøpe inn alle julepresangene. Du får 70 % avslag så her er det mye å hente. God tur, jeg reiser bort i høstferien for å kjøpe inn alle årets julepakker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå